Jansen Wehl/Bergh

  • Menno

    Wie helpt me met het vinden van het overlijdensdatums en eventuele verdere nageslacht van het gezin Willem Jansen, geboren 08 juli 1841 te Wehl en Gerritje Hegman, geboren 09 november 1838 te Bergh?! Ze zijn met elkaar in het huwelijk getreden op 5 mei 1871 te Wehl. Na het geboorte van hun oudste dochter Theodora (28-11-1872 te Bergh) zijn ze omstreeks 1873 verhuisd naar Rees (Pruissen, Dld) en sindsdien ben ik het spoor bijster geraakt…. Wie weet op welke site ik meer informatie kan vinden die naslag geeft op personen die geboren en overleden zijn in Rees (Dld) en/of daar gewoond hebben?!

  • Johanna

    Menno,

    Zie plaats van huwelijk.

    Detail resultaat:

    Bron Burgerlijke stand - Huwelijk

    Archieflocatie Gelders Archief

    Algemeen Toegangnr: 0207

    Inventarisnr: 6251

    Gemeente: Bergh

    Soort akte: Huwelijksakte

    Aktenummer: 11

    Datum: 05-05-1871

    Bruidegom Willem Jansen

    Leeftijd: 29

    Geboorteplaats: Wehl

    Bruid Gerritje Hegman

    Leeftijd: 32

    Geboorteplaats: Bergh

    Vader bruidegom Hermanus Jansen

    Moeder bruidegom Aleida Peters

    Vader bruid Caree Hegman

    Moeder bruid Johanna Cornelissen

    Nadere informatie beroep bg.: arbeider; beroep bruid: arbeidster; beroep vader bg.: arbeider; beroep moeder bg.: arbeidster; beroep vader bd.: arbeider; beroep moeder bd.: arbeidster

    Groet,Johanna.

  • Menno

    Dag Johanna,

    Dit was mij al bekend. Maar toch bedankt!

    Ik zoek juist het overlijdensdatums en nageslacht van deze personen en die moeten ergens in Rees of in de nabije buurt daarvan zijn….

    Weet iemand waar ik die kan vinden??

    Groetjes, Menno

  • Johanna

    Menno,

    Wilde je eigenlijk alleen wijzen op het feit dat jij als plaats van huwelijk Wehl aangeeft en volgens Genlias zou het Bergh moeten zijn.

    Groet,Johanna.

  • A.H.M. Thuijs

    Probeer het eens via:

    http://www.ahnen-und-wappen.de/foren/board.php?boardid=10&sid=8b2271a35c571c90de0d42987bd705ef