familie righart

  • patricia righart

    Esmeralda?

    wow

    dat is namelijk wat ik zag waar er foutjes zijn ingeslopen.

    Hoe is het met je?

    Hoop goed.

    En hoop ook datje contact wilt houden

    en natuurlijk zal ik als ik vanavond thuis ben het even veranderen

    Gr Patricia

  • patricia righart

    heb het al veranderd :)

  • Ann Klerks

    Patricia

    Op jou site staat nog een fout bij nr.1.2.2.2.1.2.2.3 huwd een jonge man van 8 jaar een jonge dame van 2 maanden.Via het gastenboek lukte het me niet dit aan jou door te geven dus dan maar op het forum.

    Groet Ann

  • patricia righart

    dank je ann zal er naar kijken waarschijnlijk niet de juiste knopjes gebruikt.

    Dank je wel :)

  • patricia righart

    Gelijk even veranderd

    Was een tikfout denk ik

    dan je :)

  • Ann Klerks

    Patricia

    Maar hoe zit het dan met je gastenboek zoals je hebt gezien heb ik tot driemaal aan toe geprobeerd om jou uit te leggen wat er fout was in je stamboom.Maar hij zet steeds een heel klein stukje van wat men in tik in jou gastenboek de rest komt gewoon niet aan kijk daar ook eens naar.Dit is geen kritiek hoor maar ik vind wel dat je dit moet weten.Groet Ann

  • patricia righart

    Waar je in aantekence is niet het gastenboek. dat is de shoutbar dat is voor korte berichtjes.

    Al je op de link (klik hier voor het gastenboek voor grotere berichten) klikt dan kom je in het gewone gasten moek. Misschien een beetje verwarrend allemaal dat moet namelijk nog veranderd worden. De shoutbar gaat eruit.

    Vanmiddag of eind van de middag ga ik er eens uitgebreid voor zitten

    En ik vind het juist leuk dat je reageert, alle hulp/advies is welkom

  • patricia righart

    Zo alweer een heel stuk verder

    De site is online onder www.mijndijn.nl

    Zit nu ergens eind 1600

    Kind geboren rond 1708 naam Jacobus

    Zijn ouders zijn Johannes Righart en Margaritha Hersel

    Verder geen datums bij. Weet iemand meer?

    Johannes en Margaritha moeten dus ergens eind 1600 geboren zijn. Maar kan verder geen gegevens vinden.

    MVGR. Paticia

  • anton righart

    I a trying to trace my family roots but keep hitting a brickwall as I can get no further than y father who was born In Arnhem can you help?

  • Ria Righart

    Hallo Patricia,

    Ik ben getrouwd met Jan Righart.

    ik ben ook de stamboom aan het uizoeken en kom bij dezelfde overgrootouders uit.

    nl. Jan Righart en Elisabeth Schinkeboom.zouden wij ook nog ergens familie zijn.

    Misschien door de groot of overgrootouders?

    gr. Ria Righart.