familie righart

  • SANDRA

    HE ANTON BEN JIJ DEGENE DIE BIJ JE OMA WOONDE MET DIE ZWARTE LABRADOR

    WE GINGEN ALS IK DE GOEIE ANTON VOOR ME HEB BIJ JOU ALTIJD FILMS KIJKEN

    GR SANDRA

  • Anton Righart

    Hello Sandra,

    Nee dat ben ik niet, die Anton die jij zoekt is mijn neefje de zoon van mijn zuster hij woont nog steeds in Dordrecht, op de Vogelen buurt, hij is ge trouwd en heeft 2 kinderen,ik zal hem je groeten toe sturen.

    Anton

  • Will Righart

    Mijn naam is Will Righart, geboren in Arnhem 25 maart 1947.

    Mijn broer was Hans Righart, geboren in Arnhem 2 februari 1954.

  • Anton Righart

    Hello Wil

    Allereerst Sorry dat je broer Hans zo jong gestorven is wat ik over hem gelezen heb was een groot professor en prolific author van history.

    Ongeveer 30 jaar geleden heb ik eens geschreven aan een iemand die H. Righart heette en woonde op de Groen van Prinster straat, die naam en address had ik gezien in de telephone book. In die tijd wilde ik mijn family tree onderzoeken maar dat lukte niet zo goed. In iedergeval schreef me terug een vriendelijke brief en vertelde mij een beetje over zijn family ik denk zijn vader werkte op een scheepswerf.

    well ik wonder was deze H.Righart Uw broer? Ik zou graag de geboorte datums en namen van Uw ouders willenontvange mischien kan ik jullie dan in de family tree onderbrengen. Waarom niet wordt je lid van Stamboom forum dan kunnen we meer direct contact maken

  • Anton Righart

    Hello Wil,

    Can U mij mischien vertellen of een Louis Righart geboren op 2-5-1884 en overleden op 4-12-1963 te Arnhem. Mischien kunt U dit voor mij uitvindenen mischien ook de Parents van Louis. bij voorbaat mijn dank

    Anton

  • ria

    hallo Will,

    Ik ben Ria Righart en met de stamboom bezig.

    Kun en wil je mij ook zeggen wie jullie ouders en grootouders zijn.

    en wanneer geboren en overleden.

    b.v.d. Ria Righart