personen die wulfse heten

  • edwin

    hallo caroline,

    wij zijn een stapje verder gekomen in de zoektocht. je kan ook kijken op wulfse.hyves. We zijn erachter gekomen dat siem waarschijnlijk in hellevoetsluis woont. wij zijn ook op zoek naar hem en andere , zodra we wat weten laat ik jou ook wat horen.Ik hoop dat je reageerd ,

    mvg

    edwin

  • edwin

    Caroline

    als je nog op zoek bent kijk dan op http://wulfse.hyves.nl/

    groeten Edwin

    Ps ook familie van jou moeder staat erop en mischien weet je dan meer

  • edwin

    Hallo , ik weet dat je al klaar bent maar kom eens kijken op de wulfse hyves.

    Groeten edwin

  • caroline reason

    Hoi Edwin,

    Hartelijk bedankt dat je mij zo op de hoogte houd!!!

    Ik heb gekeken en ik heb een bericht aan een zus van mijn moeder geschreven ik hoop dat ze terug reageert.

    groetjes carolineedwin schreef:

    >

    > Caroline

    > als je nog op zoek bent kijk dan op http://wulfse.hyves.nl/

    >

    > groeten Edwin

    > Ps ook familie van jou moeder staat erop en mischien weet je

    > dan meer

  • edwin

    Hoi caroline ,

    Ik ben blij dat je dat heb gedaan , technisch gezien ben je ook familie van mijn halfzus en mij.Meld je eigen aan bij de wulfse hyves , en je staat er versteld van wat we intussen allemaal weten.

    Tot gauw op hyves.

    Groeten , edwin

  • helma lickfeld

    Edwin !

    sorry voor het late bericht, ik zal je proberen te helpen!

    stuur de gegevens maar naar helmalickfeld@casema.nl en ik ga mijn best doen voor!

    tot horens helma wulfse

  • caroline reason

    Hallo,

    Edwin,

    helma wulfse heeft mij een bericht gemailt die voor u bedoeld was.

    Zou je mij willen mailen dan stuur ik het bericht naar u door.

    caroline.reason@gmail.com

    edwin schreef:

    >

    > hallo helma,

    > Ik had jou gevraagt of jij wist wie er nog leefde van mijn

    > vader en tante.Na rondvragen ben ik er achter gekomen dat

    > mijn oma en mijn tante allebei in leven zijn .

    > Het enige waar ik nu mee zit is waar ze wonen enzo .Ik, zou

    > het heel erg fijn vinden als iemand mij dat kon vertellen ,

    > want ik wil ze zo graag vinden.

    >

    > mvg

    > edwin

  • helma lickfeld

    hallo

    ik heb op hyves gekeken heb me ook gelijk aan gemeld, maar ik sta niet bij de rest van jullie !

    hoe kan ik mijn account daar zetten?

    ik zat te denken kunnen we niet een keer met zn allen bij elkaar komen om informatie uit te wisselen?

    dit lijkt me handiger dan dat heen en weer gestuur van berichten, en kunnen we ook eens gezichten bij namen plaatsen!

    laat het even weten per e-mail of jullie daar wat in zien ?

    met vriendelijke groeten,

    helma wulfse

  • helma wulfse

    edwin je had het over J. Wulfse laat ik je vertellen ze zijn in de familie nog al van de vernoemerige dus ik neem aan dat je johannes bedoeld en daar zijn er nog al wat van, ook zijn er een paar vertrokken naar zuid afrika! ik heb ook nog een heleboel johannes frederiks & niet te vergeten Johannes Adriaanus vertel me even hoe hij exact heette en ook je moeder jullie kwamen toch uit dordrecht?

    ben alvast begonnen begonnen maar ik weet niet welke ik moet hebben vandaar!

    groeten helma,

  • edwin

    Hoi christiaan,

    Ik hoop dat je eens reageert , we hebben nu zoveel info , daar kan ik je nu meer bij helpen.Wij zijn inderdaad familie en hebben meerdere familie leden gevonden.

    Jouw vader is mijn halfbroer.Als je geen contact meer wil laat dat me ook ff weten dan , dan weet ik dat tenminste.

    Groeten , edwin