ben op zoek??

• jacobus Bauer

ben op zoek naar maria gezina rolink(roling,rohling)geb:1-6-1843.

geb dedemsvaart.sterfdatum:??? en haar vader berend heinrich rolink(roling,rohling)

overleden 22-12-1880.oud 75 jaar geboren in twisk .veenhuizen (norg) drente.

en getrouwt met maria schoenmaker.geboren twisk.overleden 13-3-1872.

erica.drente. oud 68 jaar.alle informatie is welkom.

• Johanna

Hallo Jacobus,

Is dit de persoon die jij bedoelt?? Berend Heinrich??/Frederik??

overlijdensakte, 22 december 1880, aktenr. 114

Overledene: Berend Frederik Rolink, geboren te Twisk (Duitsland) op 00-00-1805; beroep: zonder; overleden te Veenhuizen (Norg) op 22-12-1880; oud: 75 jaren, zoon van Berend Heinrich Rolink en Maria Schoenmakers.

Gehuwd geweest met NN NN, overleden.

Kan er zelf even geen touw aan vastknopen. Iets klopt hier niet maar kijk maar eens op www.drenlias.nl . Je zult er zelf wel meer houvast vinden.

Succes en groet,Johanna.

• kobus bauer

ben op zoek sterfdatum van maria gezina rolink .ongehuwd berend hendrik rolink geb.16 juli 1866 ongeveer ovrl rotterdam 1928 1 ste hendrik oogjes 2 de wilhelm smitslagen

• Kobus

Hallo Kobus.

ik zag dat je ook geinteresseerd bent in Maria Gezina Rolink. Ik stam van haar af via haar zoon Berend Hendrik en haar kleindochter Geertruida Rolink.

Ik weet dat ze getrouwd is geweest met Geert Oogjes ( huwelijk 1872 te Hardenberg), en ook een relatie heeft gehad met Wilhelm Schmitt Matzen.

Haar sterfdatum heb ik helaas (nog) niet. Misschien kunnen we er samen achter komen. Je zegt dat ze rond 1928 is gestorven in Rotterdam.

Waarom denk je dat? Ook zou ik het leuk vinden om te weten hoe je van haar afstand, om te weten hoe we familie zijn.

Ik heet trouwens ook Kobus!

Groetjes.

• jacobus bauer

Je hebt mij verkeerd begrepen. Haar zoon Berend Hendrik Rolink is overleden in 1928 in rotterdam. Je wist zeker niet dat ik een achterneef van jou was. Ik wil graag contact met jou opnemen via email. Wat is jou email adres? Ik ben een kleinzoon van Fietje ( Sophia Rolink / Joseph Pasztjerik )

• jacobus bauer

Je hebt mij verkeerd begrepen. Haar zoon Berend Hendrik Rolink is overleden in 1928 in rotterdam. Je wist zeker niet dat ik een achterneef van jou was. Ik wil graag contact met jou opnemen via email. Wat is jou email adres? Ik ben een kleinzoon van Fietje ( Sophia Rolink / Joseph Pasztjerik )

aan : kobus jacobus bauer

• Frans Pasztjerik

Zoek alle namen van pasztjerik en aan getrouwt

• Peter van Markus

Maria Gesina is overleden te Den Haag op 12 mei 1913. Zij was gehuwd met Wilhelm Schmitt Matzen en eerder weduwe van Geert Oogjes.