Bloks stamboom

  • Kees Bloks

    Hallo Gerrie

    Bedankt voor je informatie, en het zijn dus idd de broers en zus van mijn opa.

    Ik ben dan ook op zoek naar hun kinderen enz.

    in iedergeval vriendelijk bedankt voor je info

    en sorry voor de late reactie maar ik was net een paar weekjes op vakantie

    vriendelijk groetjes Kees Bloks

  • Gerrie van de Wetering

    Beste kees.

    Johannes Bloks, geb: 20-04-1884 te Heesch, gehuwd 13-06-1913 te Uden met Hendrica van Ieperen, geb: 1890 te Uden, D.v. Johannes van Ieperen en Lamberdina Maria van Eck

    Dochter Anna Maria Theresia Bloks geb: 1930 te Uden ovl: 05-04-1931 te Uden.

    Antonius Bloks, geb: 10-05-1884 te Heesch, gehuwd 27-11-1913 te Geertruidenberg met Johanna Smits geb: 1897 te Geertruidenberg, D.v. Johannes Smits en Johanna de Ruijter.

    Petronella Bloks, geb; 20-06-1889 te Heesch, ovl: 15-05-1919 te Nistelrode, gehuwd 02-05-1913 te Heesch met Adriaan van der Heijden, geb: 1887 te Nistelrode.

    kijk ook op de website BHIC.nl daar komt al deze informatie vandaan, mail me want bij mij zit er ook van de familie boks in de stamboom.

    Groetjes Gerrie.

  • stephan bloks

    heey kees,

    ik ben voor de gein mijn stamboom aan het na browsen maar ik kom nu nie verder dan mijn opa en de naam van mijn overgrootvader weet ik niet misschien dat ik hem kan navragen maar ik weet niet zeker. ik ben zelf van een jonge vertakking van de bloks familie ik ben van 1989

    mvg stephan

  • kim

    Beste Stephan,

    De meest recente gegevens zijn niet openbaar dus je hebt echt gegevens nodig van eerdere generaties. Leeft je opa nog?

    Zo niet dan kun je ook zijn persoonkaart aanvragen bij het CBG. Daar staan dan ook de gegevens van zijn ouders op en kun je verder met je onderzoek.

    M.vr.gr.

  • Kees Bloks

    Hallo Mieke

    We zijn idd verre familie, als je meer wilt weten over de stambomen kan dat hoor ik heb al vrij veel.

    Mijn opa is een broer van jouw opa zoals ik het begrijp.

    laat maar weten wat jullie vragen zijn en ik zal proberen te helpen.

    vriendelijke groet Kees Bloks

  • Kees Bloks

    Hallo Stephan

    Ik heb al vrij veel hoor misschien kan ik je helpen

    mail me maar