stamboom

  • J.Dontje

    beste mensen,

    wie kan mij verder helpen met de volgende gegevens.

    Jantje Dontje,geboren 31-08-1900 en overleden 11-04-1983,gehuwd geweest met Geuchien Loerop,geboren 26-04-1902,overleden 17-07-1988.

    wie kan mij vertellen waar Jantje is geboren,wie haar ouders zijn,wanneer en waar is zij mevr, Loerop geworden?

    mvg,

    Jan.

  • Mary

    Jan,

    Even een persoonskaart aanvragen bij het CBG

    www.cbg.nl

    Zie collecties, dan persoonskaarten, kan schriftelijk worden aangevraagd en je bent eruit.

    Mary

  • Mary

    Jan,

    Zoals je wellicht weet, zijn ze in Veendam begraven.

    Mary

  • J.Dontje

    Mary,

    bedankt voor je snelle reactie,maar ik probeer juist door middel van dit prikbord aan gegevens te komen betreffende de Familie Dontje en niet via de langzame weg van het CBG.

    Het is mij ook gelukt met emigratie naar Amerika van de Familie en niet via het archief,mochten er toch nog mensen zijn die gegevens hebben,van harte welkom.

    mvg,

    Jan

  • Mary

    Beste Jan,

    Het is maar wat je een langzame weg vindt?

    Als ik een persoonskaart bestel, heb ik hem binnen 2 weken en dat is echt niet lang te noemen. Nu met de kerstdagen in zicht ligt dat natuurlijk anders. Veel post die wordt aangeboden aan TNT. Als ik het formulier bij het CBG persoonlijk inlever zelfs na 1 week de PK.

    Nu maar afwachten of je via het forum snel een antwoord krijg.

    Succes.

    Mary

  • Janneke de Jonge

    Mijn oma was een Harmke Dontje. Geboren 25-4-1911 overleden 13-2-2001. Getrouwd met Boelo Pannenborg. Ze kregen twee kinderen. Alida en Gezinus. Harmke was een dochter van Harm Dontje en Alida Christiaans. Dus ik denk dat Jantje een zus is van Harmke. Er moet ook nog een broer zijn. Of twee zelfs. maar contact tussen de familie was minimaal.

  • J.Visch

    Bruidegom:Geuchien Loerop

    Geboorteplaats:Wildervank

    Leeftijd:35 jaar

    Beroep:landarbeider

    Vader bruidegom:Klaas Loerop

    Moeder bruidegom:Alberdina Wijngaard

    Bruid:Jantje Dontje

    Geboorteplaats:Sappemeer

    Leeftijd:36 jaar

    Beroep:naaister

    Vader bruid:Harm Kornelis Dontje

    Moeder bruid:Alida Christiaans

    Gebeurtenis:Huwelijk

    Datum:zaterdag 12 juni 1937

    Gebeurtenisplaats:Sappemeer

    staat in www.wiewaswie.nl en ook in www.allegroningers.nl