forum liesvelder

• johanna

Nieuws: Binnenkort sluiten wij het forum

Reden voor het sluiten van de website: te geringe belangstelling.

Is dit een definitief einde

Wie zal het zeggen, naast onze eigen mening,laten wij ook die van anderen mee wegen.

Dus, stuur je mening waarom het forum moet blijven naar: deliesvelderforummoetblijven@deliesvelder.nl

• adriaan

Johanna,

het spijt me voor je maar “de Liesvelder” mag van mij best verdwijnen, door de onprettige (zacht uitgedrukt) manier van censuur van de webmaster, jaag je mensen weg en de resultaten zijn meestal bedroevend.

• Jan

ik was ooit voorzien van gebr.naam en ww. Tegenwoordig krijg ik een ‘403’ als ik naar het liesvelder forum wil gaan.

• johannes

Nou, Adriaan en Jan hebben hun zin.

Perfect gedaan heren!

Johannes

• ron bosch

weet niet of het aankomt maar ik probeer het gewoon,

ik ben bezig met een stamboom onderzoek naar de meisjesnaam van mijn moeder “van den haspel” en nou ben ik een voorouder tegen gekomen die directeur was van “smit&zn” en zijn naam was “albert van den haspel”.mijn vraag is:wie heeft hier meer informatie over en heeft iemand foto's van deze albert van den haspel.zijn vrouw was jeannette van solingen.

bvd

ron bosch

• johnnyboy.1947

jeetje wat een reactie geeft Johannes.

Als of het aan Adriaan en Jan ligt dat dit forum ten onder is gegaan.

Laat het forum de hand in eigen boezem steken.

Als een forum niet loopt dan is dat jammer.

Heeft het ook niet te maken met de antwoorden die gegeven worden waardoor mensen wegblijven?

Ik heb meer negatieve reacties gehoord over dit forum en de antwoorden die gegeven worden.

Groet, John

• Frits van den Haspel

Ik doe al enige jaren onderzoek naar de naam van den Haspel. Hen wel iets over deze Albert. Mail mij maar.

Frits van den Haspel

• A. Heijkoop

Hallo Albert,

De informatie die ik voor je heb is het volgende:

Cornelis van den Haspel en Anthonia Karreman

Zoon:

Albert van den Haspel g. 19-05-1857, o. 24-04-1931, 73 jaar oud, huw. 11-06-1880 Nieuw-Lekkerland met Jeannette van Solingen g. 15-09-1857, o. 11-03-1929, 71 jaar oud

Beiden begraven te Nieuw-Lekkerland.

Ouders van Jeannette: Jan van Solingen en Marrigje Verkaik

Kinderen van Albert Van den Haspel en Jeannette van Solingen:

Cornelis, geb. 07-01-1882 Nw.Lekkerland, huw.19-11-1903 Nw.Lekkerland met Jacoba Maria Mes Alblasserdam

Jan geb. 00-00-1883 Nw.Lekkerland, huw. 29-10-1908 Alblasserdam met Adriana van Zessen Alblasserdam

Anthonia (Antonia) geb. 06-11-1884 Nieuw-Lekkerland, huw. 31-01-1907 met Arnoldus den Boer overl. 09-12-1947 Nieuw-Lekkerland, 63 jaar oud

Albert geb. 06-07-1886 Nw.Lekkerland, huw. 02-03-1921 Alblasserdam met Maria Leintje Burgers Dinteloord

Willem g. 29-09-1898, o. 22-02-1930, 31 jaar oud.

Er is een van den Haspel geweest, (verre familie van mij) die in Rockanje gewoond heeft, die een huis daar in de duinen geschilderd heeft, welk schilderij ik van mijn oma (den Boer) geërfd heb.

Ook was er een verre neef van mijn moeder was - ene Jan van den Haspel - die ik rond 1990 ontmoet heb, hij was vroeger piloot geweest.

Hij vertelde dat als iemand van den Haspel heette het familie van hem was.

Een verre neef van mij - waar ik contact mee heb - zijn overgrootouders waren Albert Van den Haspel en Jeannette van Solingen.

Met vriendelijke groet,

A.Heijkoop