Schotel

  • natasja schotel

    Het is al weer even geleden. ik heb er niet altijd de tijd voor om te reageren.

    ik ben af en toe druk bezig met de genealogie. ik heb de meeste gegevens al ingevoerd. alleen mijn website moet weer eens worden aangevuld.

    hopenlijk lukt dat ik deze zomervakantie.

    Gegevens van de jongere generatie zijn niet zomaar te vinden. vanwegen bescherming persoonsgegevens.

    maar mochten mensen aanvullingen heben dan hoor ik het graag.

  • Inge van Wijk

    Beste Cees,

    Met regelmaat zoek ik naar je op het Internet. Vandaag: bingo!!

    Al lange tijd ben ik op zoek naar je. Telefoonnummers die ik nog had werken niet meer, je zus in Den Haag heb ik een poos geleden gebeld, maar die kon of wilde mij niet verder helpen.

    Laat alsjeblieft eens wat van je horen.

    groeten, Inge.

  • jan schotel

    Beste Cees,

    sorry dat je 3 jaar op een berichtje hebt moeten wachten.

    Ik zal je even wat aanvullende info geven over mijn familie.

    Mijn voledige naam is: Jan Cornelis Martijn Schotel

    Mijn moeder heet Corrie (Cornelia)de Ligt.

    Toen ik een jaar of 4-5 was zijn wij verhuist vanaf het Schravendijkplein (Vlaardingen) naar Nijkerk. Na een korte tijd zijn mijn ouders gescheiden en heb ik mijn vader nagenoeg nooit meer gezien.

    Zover ik weet, was mijn vader een huisvriend van de familie van mijn moeder en zijn ze zo bij elkaar gekomen. Mijn vader was denk ik een goede 10 jaar ouder dan mijn moeder.

    Hij zal dan denk ik uit het eind van de jaren 1920 tot begin jaren van 1930 zijn.

    Met een vrienndelijke groet,

    Jan Schotel

  • Marieke Bras

    Misschien een rare vraag, maar bent u leraar geweest op een basisschool in Schiedam?

    Ik heb op de Oranje Nassauschool gezeten en daar heb ik (volgens mij) les gehad van een Cees Schotel die in Vlaardingen woonde. Als ik het goed heb in het centrum.

    met vriendelijke groet,

    Marieke Bras

  • Paul feelders

    Hallo Cees,

    Al een hele tijd ben ik van plan contact met je te zoeken. Ik woon ook niet meer in Maassluis, maar in het oosten van Nederland. Mail me eens dan kunnen we weer eens bijpraten.

    Groet,

    Paul

  • Jouke Schotel

    Beste Schotel familie,

    Alle Schotels hebben dezelfde stamvader, dus zijn uiteindelijk familie van elkaar. Ik beschik ongeveer over 80% van de stamboom. De laatste ±20% zijn vooral de generaties van na 1960-70.

    Mocht iemand geinteresseerd zijn in afkomst of familierelaties, als ik kan helpen, doe ik het graag.

    Ik lees het wel.

    Familie groet,

    Jouke

  • Juan Espinel Schotel

    Hi,

    Im trying to contact the Schotel family tree. My grandfather was called Juan Martin Schotel Reimberg. He was born on May 14, 1924. Son of Jan Schotel and Alice Pauline Reinberg. My grandfather had 2 sisters, Hilda Schotel and Alice Anna Schotel (+). Jan Schotel was born in Rotterdam on August 4th 1877. He was the son of Jan Schotel and Anna Cornelia Schiff. His siblings were: Johanna Sara Schotel, Catharina Jacoba Schotel, Anna Cornelia Schotel and Jacobus Schotel.

  • Joke Schotel

    Hello Juan,

    My father had a cousin could Jan Schotel.

    My father was born on 14 - 8 - 1916.

    He was with 7 sisters en 2 brothers born in Dordrecht.

    Maybe they where relatives?

    My father died at the age of 89 in 2006.

    There are no sisters or brothers anymore.

    Gr Joke Schotel

  • Joke Schotel

    Hallo Jouke,

    Ik ben wel heel erg geïnteresseerd.

    Gr,

    Joke Schotel

  • Ron

    De Cees die op de Nassauschool in Rotterdam heeft gewerkt?