ouders gezocht

• Anneke

Hallo,

Ik ben op zoek naar de ouders van Aaldert van IJzendoorn, geboren rond 1730 te Lienden, Gelderland.

• anneke Versteegen-v. IJzendoorn

Hallo Anneke. Ben benieuwd of je al wat wijzer ben geworden, van de zoektocht naar familie uit het jaar 1730. Dat komt omdat mijn vader's familie ook uit Liende komen, heb wel een uittreksel van mijn vaders , vader geboren 18 Augustus 1864 met de naam

Jasper Johannes van IJzendoorn.

Ben toch wel benieuwd er naar, heb je al een familiewapen kunnen ontdekken.

Ik blijf zelf ook verder zoeken, ook op Hyves, daar kan je mij ook vinden.

Ik groet je , ben benieuwd naar je antwoord.

• Ton

Hallo Anneke

Ben zelf ook op zoek naar verdere gegevens over Aaldert en ik geloof dat ik zijn ouders gevonden heb. Dat waren mijn direkte voorouders.

Groeten

Ton

tvanij@aol.com

• Anneke

Hallo Ton,

Je schrijft dat je een idee hebt wie de ouders zijn. Kun je me er iets over vertellen?

Ben erg benieuwd, heb de laatste tijd veel gezocht, niets gevonden.

Verder zoekt iemand voor mij in de gegevens van de mormonen in de USA. Ook heel benieuwd of meer gegevens naar boven komen.

Aaldert is een rechtstreekse voorouder van mijn moeder.

Groetjes,

Anneke

• Ewan

Hoi Anneke en Ton,

Misschien overbodige informatie inmiddels, maar toch, misschien is het een idee om op deze site te zoeken.

http://de-wit.net/bronbewerkingen.htm

Ik heb hem zlef nog niet uitgezocht en aangezien ik geen connecties heb in Gelderland lijkt me het beter om jullie dat uit te laten zoeken, maar veel succes mochten jullie hier nog niet hebben gekeken.

Vriendelijke groet,

Ewan

• Anneke

Beste Ton,

Je geeft aan dat je de ouders van Aaldert van IJzendoorn hebt gevonden. Zou je me kunnen vertellen wie dat zijn?

Met vriendelijke groet,

Anneke

• Henk

Anneke, hier vind je alles van Lienden http://www.genver.nl/gl/ndx0261.htm#M99D-HX1

Zie vele IJzendoorns (op verschillende manieren geschreven) maar niet de Aaldert van 1730 maar mogelijk heb ik ergens iets over het hoofd gezien.

Henk Ilbrink

• Anna

Ton Schreef:

——————————————————-

> Hallo Anneke

> Ben zelf ook op zoek naar verdere gegevens over

> Aaldert en ik geloof dat ik zijn ouders gevonden

> heb. Dat waren mijn direkte voorouders.

>

> Groeten

>

> Ton

>

> tvanij@aol.com

Hallo Ton van IJzendoorn,

Ik ben al heel lang op zoek naar de ouders van Aaldert Van IJzendoorn Lienden 1730? Nu begrijp ik van jou dat jij ze misschien gevonden hebt. Wil je die informatie met mij delen?

Groetjes, Anna