Gezocht: oude foto van Arie Leendert Langendoen en Goverijna Spruijt - Scheveningen

  • Marijke

    Op 12 december 1900 is te Den Haag-Scheveningen overleden Arie Leendert Langendoen. Zijn vrouw Goverijna Spruijt overlijdt een jaar later op 5 december 1901, eveneens te Den Haag-Scheveningen.

    Die tijd werden er al jaren foto's gemaakt en waarschijnlijk bestaan er ook foto's van dit echtpaar. Daar zij verschillende kinderen hadden, weet ik niet waar de foto's terecht gekomen zijn.

    Arie Leendert en Goverijna zijn beiden geboren in Abbenbroek. Hun kinderen zijn te Heenvliet geboren. Zij zijn in de jaren 1880 met hun kinderen naar Scheveningen verhuisd, waar zij dus overleden zijn.

    Misschien bestaan er ook foto's van hun ouders Lubbertus Langendoen (ovl 6 januari 1876) en Helena de Lange (ovl 30 juli 1882, beiden te Abbenbroek) en Jan Spruijt (reeds overleden in 1848, dus te vroeg voor een foto) en zijn echtgenote Louwrina Philips (overleden 23 april 1876 te Abbenbroek).

    Mocht iemand in het bezit zijn van oude foto's van deze voorouders of familie van hen zou ik graag via email een kopie ontvangen. Als ik kan helpen met genealogische gegevens of een copie van foto's van andere familieleden dan ben ik daar graag toe bereid.

    Mer vriendelijke groet,

    Marijke

  • Jan Willem de Gee

    Dit is weliswaar een oud verzoek (ruim 3 jaar geleden), maar niettemin reageer ik.Ik heb dit bericht vandaag ( 7 aug. 2013) voor het eerst gezien. Indien u nog geïnteresseerd bent, neem dan contact met mij op. Bent u gerelateerd aan Arie Leendert Langendoen? Hij is mijn betovergrootvader.

  • Marijke

    Hoe kan ik contact met je opnemen?

    Ik hoop dat je dit eens zult lezen… er is alweer een jaar verstreken sinds je dit geschreven hebt. Arie Leendert Langendoen is ook mijn betovergrootvader!