Willem Charite en Maria Magdalena Bosman

  • jan bosman

    Geachte lezers van dit bericht,

    Ik zoek de geboorte gegevens van willem Charite en overlijden.

    gehuwd 13.3.1867 Den Haag

    met Maria Magdalena Bosman ook daar zoek ik de geboorte en overlijden van haar,

    wie kan mij a.u.b.helpen.

    ik kan het niet vinden.

    zij hebben een dochter geb.19.1.1879 Den Haag overlijden niet gevonden

    zijn er soms meer kinderen uit dit huwelijk.

    Bij voorbaat dank als u mij hiermee kan helpen.

    vriendelijke groet ,jan Bosman

  • Jan

    Hallo Jan,

    Maria Magdalena Bosman is geb. op 28-Jul-1840 in Den Haag,(akte1275 d.d. 28-Jul. ) d.v. Pieter Bosman en Helena Rietbroek.

    Zij ovl. 01-Dec-1921 in Den Haag ( akte 3518 d.d. 01-Dec. )

    Willem Charite, z.v. Hendrik Charite en Johanna Cornelia van der Heijden, zou volgens zijn huw. en ovl. akte in Leiden geb.( ca. 1844) zijn maar ik kan die akte zou gauw niet vinden,

    Hij ovl. op 22-Jan-1889 te Den Haag ( akte 251 d.d. 24-Jan )

    Bovenstaande akten zijn online te bekijken via de Burgelijke stand online (virtuele studiezaal ) van de Gem. Den Haag

    http://www.denhaag.nl/home/bewoners/de-gemeente-Den-Haag/to-3/Burgerlijke-Stand-Online-Virtuele-studiezaal.htm

    Misschien vindt je zo ook meer informatie betreffende hun kind(eren ).

    Vr. gr Jan

  • jan

    Hallo Jan,

    Willem Charite is geb. op 08-Jun-1843 (akte597 d.d. 08-Jun ) te Leiden.

    Vr. gr. Jan

  • henk

    beste jan de gegevens die ik heb uit de stamboom

    Maria Magdalena Bosman is geboren op maandag 28 augustus 1848 in `s-Gravenhage. Maria trouwde, 18 jaar oud, op woensdag 13 maart 1867 in `s-Gravenhage met Willem Charité, 23 jaar oud. Willem is geboren op donderdag 8 juni 1843 in Leiden, zoon van Hendrik Charité en Johanna Cornelia van der Heijden. Willem is overleden op dinsdag 22 januari 1889 in `s-Gravenhage, 45 jaar oud. Van het overlijden is aangifte gedaan op donderdag 24 januari 1889.

    ook bij mijn ontbreek de overlijdens datum van marie magdalena bosman

    aantal kinderen 9

    alleen de dochter die je opgeeft d.d. 19.1.1879 komt in onze lijst niet voor

    hopelijk heb je hier wat aan

    mvg H.Charité