passagierslijsten M.S. Sibajak, 1952

  • Marina

    Beste Groeneveld,

    Hartelijk dank voor je antwoord en advies.

    groetjes

    Marina

  • Josse Zentveld

    Kan iemand mij helpen, ben op zoek naar passagierslijst van de Sibajak vertrok uit Rotterdam begin December 1958.

  • jan teuben

    Hallo.

    Weet er misschien iemand of de passagierlijst van M.S.Sibajak te vinden zijn.

    Ik ben op zoek naar een passagierlijst van dit schip van Februarie/Maart 1954.

    Ik ben vertrokken van Rotterdam naar Australie.

    Kan iemand mij helpen.

    g

    Groeten Jan teuben.

  • Jopy Keim -van Geene

    Is het mogelijk om aan een passagierslijst van de reis Hollandia - Nederland 15 maart - 16 april 1955 te komen? Van de Sibajal uiteraard!

  • van den Hurk

    Hallo

    I don't know if you can help me or not. My parents and I emigrated to Australia in 1954.

    We came on the Sibajak, and arrived in March 1954.

    My Father and Mother's names are Martinus Lambertus van den Hurk, and Cornelia Elisabeth van den Hurk.

    We came to Australia under the Netherlands Government Agency Scheme, and our date of landing was 8 March 1954 in Melbourne (via Fremantle first stop in Australia then on to Melbourne).

    I have been looking for the passenger list of the Sibajak.

    I don't know if you can help me or not, but I look forward to hearing from you.

    Thank You.

    Regards, Lizet Robinson

  • Marina

    Dear Lizet,

    Mayby you can find your ancestors at the following web-site:

    http://www.gahetna.nl/vraagbaak/onderzoeksgids/ik-zoek-emigrant#australie

    Good luck.

    Regards,

    Marina

  • Jan van Dam

    heeft iemand een passagiers lijst van de Sibajak, vertrokken uit Rotterdam in Mei, Juni, 1951 of 1952. A.U.B.

    veel bedankt om een antwoord the krijgen

    Jan

  • patrick bastiaanse

    Hoi Joost heb jij de lijst nog kunnen bemachtigen ik zou hem ook graag willen hebben.

    mijn opa en oma zijn vroeger in 1949 met dit schip ook uit indie gekomen vandaar

    alvast bedankt mvgr Patrick Bastiaanse

  • Roy Daeseleer

    Ik ben op zoek naar de passagierslijst van ms Sibajak van 1953. Ik ben nl toentertijd met mijn ouders van Indonesië naar Holland geëmigreerd.

    Mvgr.

    Roy Daeseleer

  • Daniel

    http://www.passagierslijsten1945-1964.nl/boten/passagierslijsten.php?vaartnummer=49