fam kooijman

  • johan

    ik zoek gegevens van fam hans van der laan en jetske van der berg mijn overgrootvader en overgrootmoeder had 7 kinderen waaronder mijn opa dooitze van der laan dus ik van mijn opa wel gegevens maar van zijn broers en zuster weinig tot helemaal niets dus mijn vraag wie heeft gegevens van maaike ,trijntje ,douwe,albertje,jacob,en ynze van der laan en van hun kinderen enz enz enz

    alvast bedankt

    johan de vries

  • Jan

    Hallo Johan

    Je vraag heeft de titel : fam. Kooijman maar je vragen betreffen de fam. v.d. Laan / v.d Berg ?

    Welke gegevens je al bezit weet ik niet en het is handiger om , indien mogelijk , data en plaatsnamen te noemen.

    Om te beginnen kun je eens kijken op : www.allefriezen.nl en daar vindt je o.a. de geb. en huw. akten van je overgrootouders en de geb. akten van je opa en zijn broers en zuster.

    Verder kun je op : www.wiewaswie.nl diversen huwelijken vinden van je opa's familie.

    De kinderen van je oud-ooms en tante vinden wordt al wat lastiger omdat hun geboorte-akten nog niet openbaar zijn.

    Een mogelijkheid is om bevolkingsregisters( met gegevens tot ong. 1939 ) te raadplegen ( sommige zijn misschien op het internet te raadplegen )

    En op deze site vindt je ook wat meer informatie : http://www.genealogieonline.nl/stamboom-van-familie-de-vries/I335.php

    Misschien heb je geluk en ziet iemand uit deze familie jou oproep.

    Vr. gr. Jan

  • johan

    beste jan

    u heb helemaal gelijk het moest van der laan wezen maar in ieder geval bedankt voor het reageren en tips

    M.V.G johan

  • johan

    hallo ik zoek nu gegevens van lubbert van der laan geb 23-10-1888 te idsegahuizen overleden 16- 10-1970 te gaast hij was getrouwd met trijntje Bijlsma de gegevens die ik zoek is of hij kinderen heeft en kleinkinderen enz enz

    alvast bedankt johan de vries