Alida de Ridder

  • E. de Ridder

    Hallo,

    Ik heb de volgende vraag.

    Misschien dat iemand mij verder kan helpen met het vinden van de voorouders van Alida de Ridder geboren rond 1782 en overleden te Den Haag op 30-08-1832, haar zoon is Hendrik de Ridder geboren te Den Haag 16-10-1821 en overleden te Den Haag op 29-07-1866. Vader van Hendrik de Ridder onbekend. (Hendrik de Ridder is gehuwd met Wilhelmina Beeloo )

    Met vriendelijke groet,

    E. de Ridder

  • daniel27

    Ik ben op zoek naar informatie over de familie van mijn moeder ( de Ridder ). De enige informatie die ik heb is de naam van mij grootvader Nicolaas de Ridder, geb. te Leiden 28-03-1920. Hij was getrouwd met Lena Gijsbertha Verwaaij(y), geb. te Bodegraven 27-10-1917.

    Heeft u enige informatie en/of bent u familie, mailt u mij dan altublieft.

    Met vriendelijke groet,

    Daniel27

  • Edwin de Ridder

    Zie mijn vraag van 11-09-05. Helaas heb ik na al die jaren nog geen vraag op mijn antwoord. Dus ik breng de vraag nogmaals onder de aandacht.

    Met vriendelijke groet,

    E. de Ridder

  • Edwin de Ridder

    Hallo ik ben Edwin de Ridder, geboren 26-03-1948 te Soerabaja voormalig Nederlands Indonesie, zoon van Leonard de Ridder en Laura Heyden.

    Vroeg me af of wij familie zijn.

  • Edwin de Ridder

    Beste Edwin, naamgenoot,

    De namen zeggen mij niets. Mijn grootvader was Johannes de Ridder afkomstig uit Den Haag en geboren in 1913. Mijn opa had geen broer met de naam Leoanard de Ridder. Het kan wel een neef geweest zijn? Heeft uw familie ook een link naar Den Haag? Zegt de naam Alida of Hendrik u wat? of eventueel Marinus Theodorus de Ridder of Frederik Marinus de Ridder? (zoon van Hendrik de Ridder)

    Alvast bedankt voor uw informatie.

    Mvg,

    Edwin de Ridder