stamboom VAARTJES

  • aaltje vos vaartjes

    Sipke Vaartjes Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    > ik weet niet of wij fam: van elkaar zijn maar ik

    > ben geb. in ossenzijl, mijn vader Albert

    > vaartjes.

    > groet sipke woon in enschede

  • Gé Vaartjes

    Goedenavond,

    Mijn grootvader (Liekele) is in 1890 geboren in Beilen, mijn overgrootvader (Wolter) in Blokzijl (zeg ik uit mijn hoofd).

    Geen idee of ze in uw onderzoek voorkomen.

    Vriendelijke groet,

    Gé Vaartjes,

    Boskoop

  • Dirk

    Ik las het bericht van Ge Vaartjes. Zijn overgrootvader is mijn over -overgrootvader Wolter Vaartjes. Ik heb zelfs een foto van hem. Mijn grootmoeder is Gees Vaartjes ev Koopman en woonden op de Haar in Tiendeveen. Mijn oma was Beerta Schepers-Koopman. Wolter Vaartjes is geboren in Nieuweroord. Zijn broers en zussen werden geboren in Muggebeet, Kalenberg en Steenwijkerwold. De vervening heeft de familie Vaartjes naar Drenthe doen brengen tussen 1853 en 1858. Wolter Vaartjes had een kruidenierswinkeltje.

    vrgr Dirk Mulderij

  • Ernard

    Vaartjes Oldemarkt Ossenzijl , mijn opa Albert ,beroep rietdakdekkij. (Zoon en dochters : Ali , Boutje, men moeder tijmertje , Antje, Jannie , Rikie , En Sipke. Verhuisd naar Enschede en vele nakomelingen na gelaten. Errol, (Richard (r.i.p). Eslin ,Mandy ik Ernard men zusje Rilana , Jerry Jeffrey, imro , Lesley , pff sorry maar zijn er nog vele + kleinkinderen. Denk familie Vaartjes is best groot haha , laatste update van Vaartjes is Jeremy Vaartjes mijn zoon van 2.

  • Ernard

    Ernard

    Vaartjes Oldemarkt Ossenzijl , mijn opa Albert ,beroep rietdakdekkij. (Zoon en dochters : Ali , Boutje, men moeder tijmertje , Antje, Jannie , Rikie , En Sipke. Verhuisd naar Enschede en vele nakomelingen na gelaten. Errol, (Richard (r.i.p). Eslin ,Mandy ik Ernard men zusje Rilana , Jerry Jeffrey, Maurich, Andy imro ,Leroy Lesley Belinda , clenn, pff sorry maar zijn er nog vele + kleinkinderen. Denk familie Vaartjes is best groot haha , laatste update van Vaartjes is Jeremy Vaartjes mijn zoon van 2.

  • Ernard

    Ernard
    Ernard

    Vaartjes Oldemarkt Ossenzijl , mijn opa Albert ,beroep rietdakdekkij. (Zoon en dochters : Ali , Boukje, men moeder tijmertje , Antje, Jannie , Rikie , En Sipke. Verhuisd naar Enschede en vele nakomelingen na gelaten. Errol, (Richard (r.i.p). Eslin ,Mandy ik Ernard men zusje Rilana , Jerry Jeffrey, Maurich, Andy imro ,Leroy Lesley Belinda , clenn, pff sorry maar zijn er nog vele + kleinkinderen. Denk familie Vaartjes is best groot haha , laatste update van Vaartjes is Jeremy Vaartjes mijn zoon van 2.

  • Ernard

    Anonymous

    Ik ben bezig met een stamboom over de fam.VAARTJES, wie heet ook zo en heeft nuttige informatie voor mij. Alles is welkom, stuur gewoon een mailtje.

    Rietdakdekkij Vaaetjes Ossenzijl?