Familienaam "Middag (gh)"

  • Nico Middag

    Ik ben al heel wat jaren bezig met de stamboom van de fam. Middag uit te zoeken. Ik onderzoek alle voorkomende Middagen in Nederland. Ook in België komt de naam “Middagh” voor maar hiervan heb ik nog niets in mijn bezit. In Overijssel komen verschillende stammen “Middag” voor die onderling weer niets met elkaar te maken hebben. Ook in Noord-Brabant is er een losse tak die waarschijnlijk uit Duitsland afkomstig is (Metag). Ik heb op internet al deze stambomen staan en zoek nog veel aanvullingen en uitbreidingen. WIE KAN MIJ HIER MEE HELPEN. Mijn pagina is: http://www.planet.nl/~midda012

    Middag….Middagh…..Middach

  • yvonne

    Kijk eens bij gen lias daar kom je pagina.s lang tegen met deze naam . YVONNE

  • Johanna

    Ook www.Geneanet.org geeft 451 X Middag -plezier

    Groet,Johanna

  • Nico Middag

    Johanna, Bedankt voor je bericht. Het plezier in www. geneanet.org heb ik al gehad en ze zijn ondergebracht in mijn stamboom of zij hebben het overgenomen vanuit mijn stamboom.

    groet, Nico

  • Nico Middag

    Hallo Yvonne, Bedankt voor je bericht. Al de voorkomende Middagen in www.genlias.nl zijn reeds opgenomen in mijn stamboom. Voor 99,5 % heb ik allen kunnen plaatsen.

    gr. Nico

  • nineke

    Hallo Nico,

    Heb je al eens bij NGV gekeken, ik heb wel eens vernomen dat zij een Belgie-afd. hebben? Je hebt ook de site Tresoar, misschien vindt je daar nog Friese Middagen. WGOD site kun je oppervlakkig kijken of iemand met Middag(Metag) bezig is.Voor meer info moet je lid zijn.

    Succes, groet Nineke

  • nineke

    Vergeten; www.archiefnet.nl (gegevens Vlaanderen). Gr. Nineke

  • Nico Middag

    Bedankt Nineke voor je info. Ik ga eens kijken.

    gr. Nico

  • Ann

    Nico

    De site van archiefforum heeft ook veel over Belgie en Vlaanderen

    Goet Ann

  • Nico Middag

    Ann, bedankt voor de info. Gr. Nico