hoi liesbeth,
laat me weten of het lukt zo niet dan geef ik mijn mailadres door dan help ik je erdoor heen
groet carla
5 generaties is wel logisch. Het is nog net te bevatten qua fotomateriaal en verhalen. Ik weet niet hoe het met jullie is, maar alles wat verder terug is begint bij mij meer en meer op een telefoonboek te lijken met al die data. Ik zoek wel naar aanvullende informatie, maar het is ongelooflijk moeilijk om het te vinden. Of…ik doe iets verkeerd.
Hallo Ceecee,
Het is een hobby en niet een heilig moeten, als je het te ingewikkeld of te moeilijk vindt dan denk ik niet dat je de goede hobby hebt gevonden. Probeer iets anders of verdiep je in deze hobby het is jouw keuze.
Zoveel andere mensen vinden het wel leuk om te doen en komen zeker heel ver in de tijd met of zonder hulp van anderen.
Groet carla
Carla,
Ondanks dat ik het moeilijk vind ga ik er wel mee door, want ik vind het wel heel leuk om te doen. Het is dus zeker wel iets voor mij. Ik heb alleen nog niet genoeg handigheid om heel veel extra informatie te vinden dus ik probeer eerst maar data te verzamelen en te weten wie bij wie hoort etc.
Hoi Ceecee,
Als je hulp zoekt vraag dan gewoon wat je zoekt, liefst met namen en data of plaatsen, je weet maar nooit wie je helpen kan.
Er zijn al vele mensen geholpen op deze manier maar wees wel duidelijk, dus niet ik zoek beppie ergens in nederland, maar heel duidelijk wat je zelf van die persoon weet hoe summier dan ook maar het zal je verbazen hoeveel mensen willen helpen met het onderzoek
Dus probeer en schroom niet.
Groet Carla
Hai allemaal,
Nou ik heb het boek gekocht en het is echt heel erg leuk.
Is een mooi boek.
Je begint bij jezelf dan je ouders, grootouders, overgrootouders en betovergrootouders, en je kan alle gegevens invullen en foto's en andere dingen van hun er bij plakken, ja ik vind het echt heel erg leuk en heb al zin om er aan te beginnen maar ja er moeten ook andere dingen gebeuren he.
Tot nu toe vind ik het echt een aanrader.
groetjes
Brigitte
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?