Henricus Bakermans x Henrica Hermina Roelofzen

• Marina

Hallo,

Wie weet wanneer en waar bovengenoemde personen zijn overleden?

Wat ik weet is dat Henricus Bakermans geboren is te Heeze d.d. 30-09-1815.

Henrica Hermina Roelofzen is geboren d.d. 18-05-1824 te Son&Breugel.

Gehuwd zijn ze d.d. 14-11-1846 te Breugel.

Bij voorbaat dank voor ieder hulp die ik mag ontvangen.

groetjes

marina

• Nico

Hallo Marina.

Op http://members.chello.nl/~e.vanoorschot1/Bakerman/bakerm.htm

kom je een stamboom tegen van Bakermans of is deze van jou?

gr. Nico

• Marina

Hallo Nico,

Deze stamboom is mij bekend. Hij is niet van mij. Volgens de web-site komt die eer aan dhr. Maasakkers toe.

Ik heb hier inderdaad al vele gegevens hierin gevonden en gecontroleerd in het archief.

Maar correct en/of compleet is hij niet. Ben dus op zoek om alles zo compleet en correct mogelijk te krijgen.

Vandaar mijn eerder gestelde vraag. Misschien dat iemand de overlijdensplaatsen/datums weet, zodat ik weet in welk archief ik moet gaan zoeken.

groetjes

marina

• Marina

Even vergeten te vermelden: tot op heden heb ik dus zelf nog niets gevonden van deze twee personen, wanneer en waar ze overleden zijn. Miesschien dat iemand een tip heeft?

groetjes

marina

• anja R

Hallo Marina

Heb je de kinderen al nagegaan bij eventueele huwlijke of de ouders nog leefde,

en dan de huwlijks bijlage is maar een hint groetjes. Anja

• Annemarie Verburg

Via het bevolkingsregister zouden deze personen te traceren moeten zijn als je althans weet waar ze gewoond hebben na hun huwelijk. Vervolgens iedere uitschrijving - inschrijving nalopen, dan zou je ze moeten kunnen vinden.

Wel veel werk, dus ik hopo voor je dat iemand het antwoord gewoon voor je heeft.

• Marina

Hallo Anja,

De gegevens van 3 kinderen die ik de voorgaande genoemde stamboom heb gevonden, daarvan heb ik de geboorteaktes al wel opgezocht. Een van de kinderen is gehuwd in België. Van de andere twee heb ik nog geen verdere aktes gevonden.

Ook niet via bv genlias. Hiernaar had ik ook al gezocht zodat ik dan verdere gegevens kon op zoeken in het archief, maar helaas.

Misschien dat ik toch maar eens moet proberen om de huwelijksakte in België op te vragen.

Weet iemand of ze in België ook huwelijksbijlage hebben?

Toch bedankt voor je reaktie en hulp.

groetjes

marina

• Marina

Beste Annemarie,

Ik denk dat ik dit dan maar eens moet proberen. We zien wel waar we uitkomen!!

Bedankt voor je reaktie en hulp

groetjes

marina

• Johanna

Marina,

Hier een vragenforum voor België. Misschien dat je daar hulp kunt vinden voor de huwelijksakte van hun zoon.

http://www.iezie.be/cgi-bin/free/forum/mbview.pl?site=vvfovl

Succes,Johanna

• Marina

Hallo Johanna,

Bedankt voor de link. Ga het meteen proberen

groetjes

marina