Familie (de) Wolf(f)

• Ruud Grimmelikhuizen

Ik zoek de familie Wolf of de Wolf met op het eind 1 of 2x ff.

De familie heeft in Den Haag gewoond, het laatst in de Jacob Marisstraat.

Het gezin bestond of bestaat nog uit Vader David, Moeder Tini en 3 zoons t.w.

Manie (Emanuel) Henk en David.

Ik ben tot c.a. 1967 bevriend met ze geweest en heb ze daarna niet meer gezien.

Ik weet nog dat de moeder van haar meisjesnaam Drenth heet en uit Hoogezand Sappemeer afkomstig was.

De zoon Henk is destijds getrouwd met Bep Blok en hebben in de Delpratwoningen

in Den Haag gewoond.

Ik heb eens gehoord dat zij naar Terneuzen of omstreken zijn verhuist maar dat is niet zeker.

Wie kan mij helpen om hun te vinden.

• Rob

Ruud,

Zulke recente informatie is ivm privacy denk ik niet geschikt op een genealogie-site.

Probeer het eens op:

http://www.opsporingverzocht.nl/

Succes

• Theo Wolff

Beste Ruud,

Er zijn een aantal mogelijkheden om mensen op te sporen.

De eerste is op de startpagina de telefoongids te openen en de u bekende gegevens in te tikken. Er zullen een aantal namen naar boven komen en dan domweg bellen. Uit ervaring weet ik dat het werkt.

Een tweede mogelijkheid is www.copernic.nl downloaden (het gratis gedeelte) en met deze site zoeken naar namen en e-mailadressen.

Als derde kunt u zoeken in een oud telefoonboek (Centraal bureau voor de genealogie CBG heeft dit wellicht) en uw naam checken op de juiste spelling.En dan weer het huidige telefoonboek gebruiken. Overigens in de nationale telefoongids-ook op de startpagina- kunt u van heel nederland een overzicht krijgen.

Als vierde de zoekfunktie inschakelen van ilse of Google door domweg de namen en evt. varianten intikken. Doe dat wel tussen aanhalingstekens, anders krijg je allerlei ongewnste antwoorden.

Ik wens u veel succes. Overigens, het is geen familie.

Met vriendelijke groet.

Theo WolffRuud Grimmelikhuizen schreef:

>

> Ik zoek de familie Wolf of de Wolf met op het eind 1 of 2x ff.

>

> De familie heeft in Den Haag gewoond, het laatst in de Jacob

> Marisstraat.

> Het gezin bestond of bestaat nog uit Vader David, Moeder Tini

> en 3 zoons t.w.

> Manie (Emanuel) Henk en David.

> Ik ben tot c.a. 1967 bevriend met ze geweest en heb ze daarna

> niet meer gezien.

> Ik weet nog dat de moeder van haar meisjesnaam Drenth heet en

> uit Hoogezand Sappemeer afkomstig was.

> De zoon Henk is destijds getrouwd met Bep Blok en hebben in

> de Delpratwoningen

> in Den Haag gewoond.

> Ik heb eens gehoord dat zij naar Terneuzen of omstreken zijn

> verhuist maar dat is niet zeker.

>

> Wie kan mij helpen om hun te vinden.

• Ann Klerks

Ruud

Zelf zoek ik naar foto's van voorouders voor mijn stamboom heb gewoon het digitale telefoonboek genomen naam en plaats ingetikt zo kwam ik via ijmuiden naar Amsterdan daarna volgde Hilversum en als eindpunt Apeldoorn en BINGO

gewoon volhouden nu heb ik een leuk contakt krijg namen foto's enz.van de levende en overleden mensen.

Ann