informatie

• van Kleef Esmeralda

Geachte lezer,

Bij deze wil stamboom informatie ontvangen over mijn familie uit Maastricht, mijn naam is Esmeralda van Kleef en mijn moeder A.H.J van Kleef en is geboren op 25 oktober 1928 te Heer of Valkenburg nabij Maastricht.

De naam van mijn opa is Gerard van Kleef en van mijn oma J.H.C.Prevo.

Ik hoop zo het een en ander te weten te komen over mijn familie en voorouders.

Esmeralda van Kleef

• Dranoel

Wat is precies je vraag?

Wil je zelf beginnen met deze hobby?

Dan wil ik je verwijzen naar een stuk tekst voor diegene die willen beginnen:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=293&i=9307&t=9307

of

Wil je een boek / of zelfs al een CD kopen, in de hoop dat een ander een kompleet of een-nog-niet-komplete familiegeschiedenis heeft geschreven?

Dan moet je gaan Googlen met de volgende woorden (voorbeelden):

kleef*) familiegeschiedenis

kleef genealogie

kleef stamboomkunde

gerard(us?) kleef genealogie

kleef genealogie heer

kleef genealogie valkenburg

kleef genealogie maastricht

etc.etc.

Hou er rekening mee dat Kleef ook een woonplaats is net over de grens met Duitsland en dat levert wellicht heel veel sits op, maar wellicht niet relevant voor jou en dan moet je preciezer worden met de woorden waarmee je zoekt.

Wellicht dat er sites tussen zitten die al naamgegevens hebben voor jou en dan een aanknopingspunt kunnen zijn/worden.

Succes.

• A.H.M. Thuijs

De schrijfwijze voor Duitse plaats is Kleve. Die schrijfwijze wordt vaker weergegeven dan ‘Kleef’, de Nederlandse vertaling voor Kleve.

• WEBMASTER

Hallo Esmeralda van Kleef,

Wat is je moeders familienaam?.

Is dat van Kleef?.

Of heet je vader zo met zijn achternaam?.

Ik weet namelijke iemand in Maastricht en Valkenburg aan de Geul e.o., welke wellicht e.e.a. voor je kan en wil achterhalen, vandaar.:-)

Indien interesse mail me dan effe (genealogie@startpagina.nl)

Mvgr.,

Webmaster

S.de Beer

http://genealogie.startpagina.nl

• Gerard van Kleef

Hallo Esmeralda,

In mijn bestanden heb ik een Gerard Joseph Antonius van Kleef, geb te Venlo 22-07-1897 en hij huwde op 24-04-1924 te Kerkrade met Josephina Hubertina Carolina Prevoo, geb 07-09-1902 te Vaals.

Meer informatie is beschikbaar.

Vriendelijke groet,

Gerard van Kleef