S.M.V

• T. v/d Waal

Mijn opa heeft vroeger bij S.M.V te Rotterdam voetval gespeeld, Ik heb er een filmpje van en op het filmpje is te zien dat er een groepsfoto word gemaakt.

Heden is S.M.V samen gegaan met een voetbal club uit Hillegersberg en draagt de naam S.M.V Hillegersberg. Ik heb contact met hun opgenomen erover maar helaas heb ik daar niks meer over terug gehoord!.

Misschien heeft iemand op het forum een familie lid die daar heeft gevoetbald.

Het jaar waarin mijn opa heeft gevoetbald kan ik helaas niet zeggen, ik denk dat hij tussen de 30-40 had moeten zijn, zijn broer heeft destijds ook bij S.M.V gespeeld.

Ph. Van Der Waal is mijn opa, en W.F Van Der Waal is de broer van mijn opa.

kan iemand mij misschien verder helpen?

Tiemen

• Dranoel

Tiemen,

dit is een genealogie-forum, waarin vragen over en weer worden gesteld over de hobby familiekunde en niet zozeer om mensen te kunnen ‘herkennen’ die wij toch niet kunnen zien op jouw foto.

Ik denk dat jij je vraag beter kunt stellen bij een plaatselijke historische vereniging en hen dan die foto moet opsturen (copie uiteraard).

Het idee om contact te zoeken met die club is heel goed maar het is zeer ongepast dat zij niet reageren!

Probeer een historische club te benaderen die de regio van Hillegersberg beslaat.

Dan zit ik te denken aan ‘Ons voorgeslacht’ uit Rotterdam, daar moet je de heer C.J. Stolk benaderen; of Prometheus uit Delft.

Succes

• margreet

Dranoel, Ik denk dat Tiemen bedoelt dat hij die foto zoekt, omdat zijn grootvader er dan ook op staat. Hij weet alleen maar dat hij gemaakt is, hij heeft hem niet.

Hij is dus op zoek naar mensen die zelf of hun grootouders ook daar gevoetbald hebben en die misschien die foto nog hebben.

Er word wel vaker op stamboom-forums gezocht naar aanvullende foto's, die een andere boom overlappen - klassefoto's is ook zoiets.

margreet