familie Hameka

• anja R

daarom mijn reactie

je mag niet zo maar een pagina kopieren van de telefoon gids en hier op het prik bord zetten

wat Nico wel gedaan had hij had het met een verwijzing kunnen volstaan

of Poula via haar mail kunnen benaderen maar de pagina waar het over ging is nu gelukkig verwijdert

en van die Nico helemaal geen reactie meer gehad had wel wat meer verwacht na uitlokking van deze discussie maar ja ga weer verder even goede vrienden hoor

ben echt geen beter weter maar sommige dingen kunnen helaas niet

veel zoek plezier en dat je mag vinden wat je zoekt anja

• Nico

Anja, Wat jammer van jou om te zeggen dat ik geen reaktie heb gegeven. Ik heb n.l. wel reaktie gegeven en jullie allen daarin verzocht om deze discussie te staken en positief te werken aan hulp aan hen die vragen stellen. Ik heb helemaal niets uitgelokt ik heb alleen maar aangegeven dat er meer fam. Hameka`s in Nederland zijn. We kunnen natuurlijk met dit mooie weer wel bezig blijven om onze energie te verspillen aan dit soort berichten. Dus Anja, Een dikke streep eronder en geniet van al wat je gegeven wordt. Met de meest vriendelijke groeten, NICO

p.s. Anja, Nog bedankt voor je mail waarin je liet zien hoe het ook kon. Bedankt.

Een mens maakt niet bewust fouten in zijn leven maar maakt ze om van te leren.

• j.band

ik wilde graag meer te weten komen over mijn oma!s verleden,daar ik niets meer aan mijn ouders kan vragen.

haar familienaam was hameka en was getrouwd met j.r.band te peperga.

bij voorbaat hartelijk dank.