reunie familie Graste/Grasten

• Carla

Hallo Poula,

Ik vind het heel jammer dat deze berichten naar jou toe wat “zwaar” overkomen.

Maar als ik een bericht stuur dat je misschien beter bij www.spoorloos.nl of iets dergelijks moet gaan zoeken en ik dan zonder pardon van deze site verwijderd word dan ontneemt mij het de moed om hier verder op door te gaan. Ook de berichten van Dranoel en Anja zijn verwijderd. Ik vind het heel jammer maar ik geef voorlopig geen adviezen meer ook niet als ze in mijn bestand voorkomen, jammer voor al die mensen die ik misschien wel zou kunnen helpen.

Carla

• poula

ze komen niet zwaar over maar ik ben wel erg geschroken van de vrij negatieve reacties, geef iemand een kans bij spoorloos ben ik niet op de juiste plaats want ik weet niet wie ik zoek ik had de hoop dat iemand al bezig zou zijn met de Hameka's maar helaas want ken je het verleden dan weet je ook het heden

• adrie van gastel

Hallo iedereen,

Al 20 jaar ben ik met de famillie-stamboom Graste bezig, ik ben eigenlijk best vergevorderd en kan teruggaan naar ongeveer 1570

Steeds weer kom ik tot de ontdekking dat de oorsprong van de familie Graste in zowel Duitsland als in Frankrijk kan liggen.

De naam Graste is in 1 persoon wel 4 keer verschillend geschreven, namelijk Graste/Grasten/Grassen/Grasse.

In de documenten komen al deze varianten voor.

Omdat het zo verschrikkelijk moeilijk is om aanknopingspunten te vinden heb ik een beroep gedaan op deze side,als ik foutief ben geweest in mijn doelstelling( het zoeken naar aanknopingspunten) zou ik dat graag van jullie willen vernemen.

Overigens nu al hartelijk dank voor de reacties, maar maak er a.u.b. geen drama van, dat was niet de bedoeling van mijn vragen.

Wat is trouwens Hameka?

Groetjes en prettig weekend, adrie