Hoi allemaal,
ik begrijp het niet meer, terwijl Carla en Everardus aangeven dat ze er mee stoppen, en derhalve in een droevige stemming verkeren - zoiets kondig je niet zomaar aan - komen er allerlei steunreakties binnen. Enkele minuten later zijn een aantal reakties verdwenen o.a. die van mijn vriendin Margreet, nooit zal ze iemand kwetsen ! Waarom deze verwijdering heeft plaatsgevonden is mij een raadsel.
Nog erger wordt het als de webmaster iets later gaat testen, ik citeer:
Dit is een test post.
Gelieve niet te reageren op dit bericht.
Dit zal z.s.m. worden verwijderd.
Mvgr.,
S. de Beer
Webmaster
Webmaster, onder ons gezegd en gezwegen, smakeloos, je hebt heel wat uit te leggen !
Het ongenoegen dat de laatste tijd regelmatig uitgesproken wordt, n.l. het niet kunnen wijzigen van ingestuurde berichten, speelt ook een belangrijke rol, het zou zelfs de oplossing kunnen zijn van een aantal problemen, de door mij waargenomen verwijdering tussen beheerders en gebruikers van dit forum zou hiermee grotendeels tot stilstand gebracht zijn ! In plaats van het verwijderen van bijdragen zou de webmaster een vriendelijk mailtje naar de inzender kunnen sturen met het verzoek de tekst aan te passen, de inzender behoudt aldus de verantwoordelijkheid over zijn eigen bijdrage.
Carla en Everardus, ik ken jullie inmiddels een beetje en ga er vanuit dat jullie niet echt gaan stoppen, ik hoop dat jullie met jullie bijdrage hebben willen aangeven dat er iets moet veranderen, dat er een grens bereikt is.
Carla, het is nog niet zo lang geleden dat je schreef dat je genoot van een aantal bijdragen, de gemoedelijkheid waarmee we met elkaar omgingen. Zoiets zal ik nooit vergeten !
Everardus, iets selectiever met de gestelde vragen omgaan is misschien een oplossing ? Of andere fora ? Weglopen is niet de oplossing, hoewel ik het kan begrijpen dat er ook grenzen zijn aan iemands incassatievermogen. Jouw bijdragen - humorvol of serieus - werden altijd zeer door mij gewaardeerd !
Het ga jullie goed en naar ik hoop tot gauw.
Maikel Galama.