Ik stop er mee

• Carla

Hallo iedereen die aan dit forum meewerken om mensen op de goede weg te helpen.

Ik stop met reageren want als je iets zegt wat anderen niet zint dan gooien ze je er meteen zonder pardon eraf.

Het is gisteren weer gebeurt, net zoals de berichten van Anja en Dranoel.

Ik heb er genoeg van en weet mijn tijd beter te besteden.

Als mensen alles willen maar niet tegen commentaar kunnen dan is mijn eindje bereikt.

Ik wens iedereen een fijne zoektocht verder en hoop dat iedereen, met behulp van de andere positieve mensen die steeds weer alles aan dragen, hun draai kunnen vinden en ook eens een bedankje naar die mensen toe willen sturen.

Fijne zoektocht verder maar ik stop.

Carla

• Pia

Prima,

Maar wie attendeert de “zoekende” nu op de persoonskaart……?

Pia

• Tukkergirl

Hallo Carla

jammer dat het zo moet lopen.

had altijd veel aan je adviezen………

Bedankt voor al je hulp

Thea

• Everardus

Carla,

Succes met je activiteiten.

Zie verder mijn bericht:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=293&i=18167&t=18167

Gr. Everardus

• zweegman

Jeetje Everardus wat vind dat nu jammer

Ik kijk iedere dag naar de vragen en antwoorden

Wat zal het stil worden zonder jou

'N zeer vriendelijke groet

Sophia

• zweegman

Sorry Carla

Deze is voor Everardus

Maar het geld ook voor jou en ik hoop dat jij en Everardus zich met de tijd bedenken

en denk gewoon aan al die mensen die jullie met jullie antwoorden wel 'n plezier doen

Vriendelijke Groet Sophia zweegman schreef:

>

> Jeetje Everardus wat vind dat nu jammer

> Ik kijk iedere dag naar de vragen en antwoorden

> Wat zal het stil worden zonder jou

>

> 'N zeer vriendelijke groet

> Sophia

• bert

Beste Carla en Everardus

Ik wens jullie van mijn kant het allerbeste toe, en wie weet op een ander forum dat we elkaar weer zien (tresoar bv)

ik heb altijd veel aan jullie adviezen gehad dus bij deze wil ik toch mijn dank aan jullie uitspreken

m vr gr

Bert

• Maikel Galama

Hoi allemaal,

ik begrijp het niet meer, terwijl Carla en Everardus aangeven dat ze er mee stoppen, en derhalve in een droevige stemming verkeren - zoiets kondig je niet zomaar aan - komen er allerlei steunreakties binnen. Enkele minuten later zijn een aantal reakties verdwenen o.a. die van mijn vriendin Margreet, nooit zal ze iemand kwetsen ! Waarom deze verwijdering heeft plaatsgevonden is mij een raadsel.

Nog erger wordt het als de webmaster iets later gaat testen, ik citeer:

Dit is een test post.

Gelieve niet te reageren op dit bericht.

Dit zal z.s.m. worden verwijderd.

Mvgr.,

S. de Beer

Webmaster

Webmaster, onder ons gezegd en gezwegen, smakeloos, je hebt heel wat uit te leggen !

Het ongenoegen dat de laatste tijd regelmatig uitgesproken wordt, n.l. het niet kunnen wijzigen van ingestuurde berichten, speelt ook een belangrijke rol, het zou zelfs de oplossing kunnen zijn van een aantal problemen, de door mij waargenomen verwijdering tussen beheerders en gebruikers van dit forum zou hiermee grotendeels tot stilstand gebracht zijn ! In plaats van het verwijderen van bijdragen zou de webmaster een vriendelijk mailtje naar de inzender kunnen sturen met het verzoek de tekst aan te passen, de inzender behoudt aldus de verantwoordelijkheid over zijn eigen bijdrage.

Carla en Everardus, ik ken jullie inmiddels een beetje en ga er vanuit dat jullie niet echt gaan stoppen, ik hoop dat jullie met jullie bijdrage hebben willen aangeven dat er iets moet veranderen, dat er een grens bereikt is.

Carla, het is nog niet zo lang geleden dat je schreef dat je genoot van een aantal bijdragen, de gemoedelijkheid waarmee we met elkaar omgingen. Zoiets zal ik nooit vergeten !

Everardus, iets selectiever met de gestelde vragen omgaan is misschien een oplossing ? Of andere fora ? Weglopen is niet de oplossing, hoewel ik het kan begrijpen dat er ook grenzen zijn aan iemands incassatievermogen. Jouw bijdragen - humorvol of serieus - werden altijd zeer door mij gewaardeerd !

Het ga jullie goed en naar ik hoop tot gauw.

Maikel Galama.

• anja R

Hallo Carla

Net wakker en wat lees ik nu je stopt heb al de berichtjes gelezen heb er een paar gemist die zijn weer verwijdert heb net op Dranoel gereageerd en een berichtje geplaats mischien nu een verkeerd iemand gekwest om dat de vragen die er geplaats waren weg gehaald zijn.Wat vind ik het ontzettend jammer dat je hier niet meer te vinden bent net als Everardus nou meid dank voor je raad en advies

ga je goed dikke kus Anja

• hefra

hallo de mensen die ons willen verlaten,,jammerik heb alles altijd met plezier

bekeken en er wat van op gestoken,in ieder geval bedankt,en over denk alles nog een keer.

met groet Hefra