Veel plezier met Uw hobby

• Everardus

Hoi Carla en anderen,

Dat je als webmaster berichten eraf haalt die de privacy verstoren, kan ik billijken.

Ik ben het er niet mee eens, dat gezonde kritiek eveneens wordt verwijderd.

Een forum is een plaats, waar deskundigen onvoorbereid antwoorden op vragen geven. Hiermee wil ik niet zeggen, dat ik of anderen het altijd bij het rechte eind hebben, maar we proberen naar mijn oordeel een zo betrouwbaar antwoord te geven.

Verder moet de insteek van een genealogisch forum zijn, dat de vragensteller/ster positief wordt benaderd. Ik ben het zelf ook niet altijd mee eens hoe een vraag wordt gesteld, maar probeer dat op een kalme wijze uit te leggen, wat wel of niet kan.

Probeer nieuwkomers niet af te schrikken, maar denk er aan hoe je zelf bent begonnen!

Dat een webmaster van een andere website zich op een naar mijn idee vreemde manier reageert op een genealogisch forum heeft mij en anderen behoorlijk geirriteerd. Mijn devies is: Schoenmaker blijf bij je leest.

De discussie waarop Carla doelt, is nu volledig uit het verband gehaald.

Tegen Carla zeg ik, heel veel geluk met je activiteiten.

Verder bericht ik hierbij de lezers, dat ik eveneens stop op dit forum.

Met plezier heb ik advies gegeven en onderzoekingen verricht in het archief.

Helaas de laatste tijd steeds meer uren voor niets en zonder reaktie van de vragensteller. Of: De gegevens zijn mij al bekend en dat is niet leuk.

Om een vraag gelijktijdig op andere fora te zetten, vind ik niet geslaagd.

Naar mijn idee, plaats een bericht op een forum en indien na een week geen reaktie is geweest, de vraag vervolgens op een ander forum te plaatsen. Indien een antwoord is gekomen, dat ook op andere fora mede te delen, om dubbel werk te voorkomen.

Verder heb ik de afgelopen periode natuurlijk ook leuke kontakten gemaakt.

Deze forumlezers (namen ga ik niet noemen) kennen mijn emailadres en mochten ze t.z.t. iets willen weten, dan zie ik ze wel terug op mijn emailadres.

De site zal ik wel volgen.

Mensen heel veel plezier en succes met Uw hobby die genealogie wordt genoemd.

Met genealogische groeten,

Everardus Rollema

• Riet

Hi Everardus,

Sorry you leaving us.

Nogmaals hartelijk bedankt voor alles wat je voor mij gedaan hebt.

Riet

• zweegman

Jeetje Everardus wat vind dat nu jammer

Ik kijk iedere dag naar de vragen en antwoorden

Wat zal het stil worden zonder jou

'N zeer vriendelijke groet

Sophia

• Maaike

Everardus,

Ongelooflijk jammer dat je er mee stopt maar ik kan wel iets begrijpen van je beweegredenen. We zullen (ik weet zeker dat ik namens velen spreek) jouw inbreng op dit forum zeker missen.

Ik wil je nogmaals hartelijk danken voor alle hulp en adviezen die je mij persoonlijk gaf waardoor ik weer een stukje van mijn genealogische puzzel kon oplossen.

Met een hartelijke groet,

Maaike

• gonnie

Hallo Everardus,

Kom net thuis van een paar dagen vakantie en zie nu dat je er mee stopt, dat zal voor het forum een groot gemis zijn , vooral voor mij ,ik las iedere avond wat jij allemaal opzocht voor de mensen, maar net wat je schrijft vaak geen antwoord terug, En dat Carla er ook mee stopt ,waar het over gaat dat heb ik gemist. Maar jullie zullen er wel een rede voor hebben.

Bedankt voor alle tips die ons gaf . Groeten van Gonnie

• Ann Klerks

Hallo Everardus

Ik vind het heel erg jammer dat je stopt op dit forum,heb altijd vol bewondering gekeken hoe snel jij iets uit kon zoeken vele mensen zullen jou hulp missen.

Ook de kwinkslagen van jou met Dranoel zullen we zeker missen dat beetje vrolijke tussen de vragen door.

Gelukkig blijf je op de achtergrond zichtbaar voor hen die jou nodig hebben.

Groet Ann

• evert vroege

Everardus nog heel veel dank voor al de gegevens

die ik in de loop van de tijd

van je mocht ontvangen

groeten Evert Vroege

• anja R

Hallo lieve Everardus

Go dat was schrikken eerst Carla en nu jij ,je was de gangmaker van dit forum.

Wat zullen de mensen je eerlijke antwoorden missen,ook ik hou het voor gezien daar ze eerlijk heid niet waarderen en je antwoorden er gewoon afgehaald worden

wat heefd het nog voor zin om dan te antwoorden ze mogen gewoon hele paginas van het internet halen en telefoonnummers versprijden maar een antwoord mag niet

het ga je goed en ik hoop dat ik je op een ander forum waar ze je wel waarderen weer tegen kom dikke kus bedankt voor al je wijze andwoorden groetjes ANJA

• yvonne

Hoi Everardus ,bij deze wil ik je nogmaals danken voor de tijd die je gespendeert hebt om mijn vragen te beantwoorden . Je zult zo je beweeg redenen hebben.,om er mee te stoppen. Maar je zult het goed overwogen hebben .Verder heel veel geluk toegewenst. gr Yvonneanja R schreef:

>

> Hallo lieve Everardus

>

> Go dat was schrikken eerst Carla en nu jij ,je was de

> gangmaker van dit forum.

> Wat zullen de mensen je eerlijke antwoorden missen,ook ik

> hou het voor gezien daar ze eerlijk heid niet waarderen en je

> antwoorden er gewoon afgehaald worden

> wat heefd het nog voor zin om dan te antwoorden ze mogen

> gewoon hele paginas van het internet halen en telefoonnummers

> versprijden maar een antwoord mag niet

> het ga je goed en ik hoop dat ik je op een ander forum waar