Everardus,
Ook ik zal je antwoorden missen ,maar wie weet zien we je wel ergns anders en stiekem lees je toch wel de vragen misschien zal mij mail adre in iedergeval er bij zetten
Ga je goed en geniet van het moooie weer en vakantie
Hallo Everardus,
Ik kom net terug van vakantie en zit met grote verbazing het een en ander te lezen. Heb dus gemist wat er allemaal aan de hand is. Ook ik heb goede tips van je ontvangen en van veel andere mensen die er nu mee stoppen. Heel jammer, het was altijd een genoegen om de reacties van de jullie “profs” te lezen.
Heel spijtig dat een en ander dit resultaat heeft opgeleverd. Vooral voor de beginners zal het een heel verlies zijn.
Het ga je goed, groet
Nineke
Hallo Everardus,
Ik ben een hele tijd niet meer op t forum geweest en lees nu pas dat je er mee bent gestopt!!
Ik vindt het heel jammer dat je ermee stopt maar je zal je redenen wel hebben. Je hebt mij erg goed op weg geholpen met de kwestie “Herfstweg” in Den Haag. Je bent de enige die mij hier informatie over heb kunnen geven en dat waardeer ik zeer!!
Ik weet dat dit bericht wel heel laat komt, maar ik moet het je toch melden! Beter laat dan nooit denk ik dan maar.
Ik wens jou veel succes voor de toekomst!
Groetjes,
Renate
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?