goede researchers altijd welkom

• Els

Goede researchers altijd welkom bij Genpals2003, wij hebben genoeg vragen over de gehele wereld en veel vragen over Nederland,dus welkom bij Genpals2003.

Els1939

• Dranoel

Spam?

trouwens je zit hier op een GENELOGIE-forum en niet op TNO !!

• A.Wolters

Els, als ik zie dat er maar een paar berichten per dag binnenkomen en dat slechts een klein gedeelte op nederland betrekking heeft, wat heb ik daar dan te zoeken? Tenzij we massaal zullen overstappen, maar ik denk niet dat je ons zo ver kunt krijgen…

A. Wolters

• Ann Klerks

Hoi Els

Ik krjg altijd de berichten van Genpals2003 binnen via email maar het grootste gedeelte is in het engels toevallig niet mijn sterkste kant.

Het gevolg is dat ik de berichten altijd laat verwijderen.

Ann

• Tukkergirl

Hoi Els ,

dat vind ik ook een goede opmerking van Ann

Kun je niet een nederlands forum opstarten ???

Thea

• Ann Klerks

Als onderzoekster hebben jullie weinig aan mij vanwege de slechte toestand van mijn ogen als ik naar het archief ga moet altijd 1 van mijn zusters mee.Zelf vraag ik daarom bijna nooit of iemand wat voor mij wil opzoeken kan niet zoveel terug doen en als het over noordholland gaat of westfriesland dan schrijf ik de namen op en ga via internet zoeken op de linken die ik hier heb.

Daarom Els is het wel leuk dat je nu ook een nederlandhoekje hebt op jou prikbord.

Ann