Zoek gegevens over Fam. Patter

• Fiekers Jef

Ik ben op zoek naar nabestaanden van Josephina Patter, gehuwd 11-11-1927 met Johannes Pluijmeekers, waarschijnlijk in Maastricht.Ook had ik graag de overlijdensdatum en eventueel andere gegevens van de volgende personen:

Pascal Victor Emile Patter * 21-01-1901 te St.Pieter- Maastricht en

Alfred Hubert Albertus Patter * 07-11-1904 te Maastricht.

Verder zou ik graag weten of en waar eventueel nabestaanden verblijven van:

Josephus Henricus Antonius Fiekers * 23-06-1908 in Maastricht.

• Ann Klerks

2 Fiekers in het telefoonboek van Maastricht opzoeken en gewoon bellen

Ann

• Fiekers Jef

Sorry hoor met dan zoek ik naar mijn eigen telefoonnummer en van mijn zus. Ik zoek dus een Josephus Henricus Antonius Fiekers, geboren in Maastricht en verhuisd naar België, dus waarschijnlijk dat nabestaanden daar nog wonen.

Toch bedankt voor de reactie.Ann Klerks schreef:

>

> 2 Fiekers in het telefoonboek van Maastricht opzoeken en

> gewoon bellen

> Ann

• Theo Bijl

Ik denk dat Ann je alleen wilde helpen. Dat het niet het verwachte antwoord is kan Ann niets aan doen!

Het gaat om personen die waarschijnlijk nog leven.

Dit valt wederom onder prive. Ik zou persoonlijk eerder zoeken in Belgie.

Probeer in je vraagstellling zelf ook duidelijk te zijn dit helpt voor anderen op dit forum.

Succes

Theo Bijl

• Rian

De familienaam wordt ook wel gespeld als Pattar.

U kunt op deze naam e.e.a. vinden op Genlias (www.genlias.nl). Alfred Hubert Albertus is jong overleden (Maastricht 1908).

Daarnaast kunt u bij het centraal bureau voor genealogie in Den Haag de persoonskaart aanvragen van Pascal Victor Emile Pattar, datzelfde geldt voor Josephine Marie Pattar.

• Fiekers Jef

Heel hartelijke bedankt voor uw bericht, nu kan ik eindelijk weer iets verder.

Dank,

Jef Fiekers