Familie Blom Driebergen/Zwolle/Den Haag

• Klaske

Hallo,

Ik ben op zoek naar familie van Louis Cato Blom, geboren in s'Gravenhage rond 1841, overleden op 6-9-1919 te Driebergen 78 jaar oud, zoon van Anthonij Hendrik Blom & Antionette Elisabeth Marie Catherine Blom

getrouwd met Catharine Louise Antoinette Elisabeth Blom geboren in s'Gravenhage rond 1861, overleden op 8-2-1940 te Driebergen 79 jaar oud, dochter van Jan Andries Blom & Frederica Hubertha van der Elst.

Samen hebben ze in ieder geval één zoon gehad genaamd: Anthonie Frederik Hendrik Blom, geboren te Zwolle aangiftedatum 21-12-1889 en overleden te Driebergen op 5-1-1919.

Zijn jullie hier familie van of kennen jullie hier familie van dan zou ik graag in contact komen om meer gegevens/informatie uit te wisselen.

Groeten en bedankt,

Klaske

• Nico

Hallo Klaske, In het telefoonboek van Driebergen staan nog 6 personen met de achternaam Blom. Bel ze eens op. m.v.g. Nico http://www.detelefoongids.nl/

• Klaske

Gniffel :-)

Zo simpel, en nog niet aan gedacht!

Ik ga meteen beginnen.

Bedankt voor het meedenken.

Groet,

Klaske

• Klaske

Hoi,

Het telefoonrondje heeft niets opgeleverd.

Helaas.

Wel een bezoek aan de gemeentearchiefsite van Denhaag.

Weet nu geboorte data van mijnheer en mevrouw Blom en hun huwelijksdatum enhet beroep van Louis Cato ten tijde van zijn huwelijk.

Nu nog er achter komen waarom ze zijn verhuisd van Zwolle naar Driebergen en mijn plaatje is helder.

Bedankt iedereen voo rhet meedenken. Wat is het toch leuk en aanstekelijk om even te wroeten in het verleden.

Met vriendelijke groet,

Klaske