Had Mulders Willem Johannes, geboren in Breda 1891 kinderen?

• Rita Meulders

Voor mijn boek over de familie M(e)ulders dat in de herfst verschijnt had ik graag contact opgenomen met de afstammelingen van Willem Johannes Mulders. Ik vind geen huwelijk van deze man en kan geen kinderen van hem vinden. De ouders van Willem J. Mulders waren Adrianus Mulders, geboren in Princenhage 1854, overleden in Breda 1905, gehuwd in Breda 1890 met Jeannette Braat, geboren in Roosendaal 1859. Wie brengt mij op het juiste spoor?

• Twan van Duijnhoven

Rita,

Google is soms een uitstekende bron van genealogisch informatie. Tik in “Jeannette Braat” en je vind onderstaande link met veel info over de familie Mulders.

http://www.schnitker.be/Genealogie/MuldersPrincenhage.HTML

Willem Johannes zie ik er niet bij staan, maar misschien dat je contact op kunt nemen met de maker van die site.

Succes verder met je boek.

Twan van Duijnhoven

• Rita Meulders

Twan,

Van harte dank voor je snelle reactie. Ik heb zopas naar Schnitker gemaild en hoop dat één van mijn vele vragen beantwoord wordt.

Hartelijke groet,

Rita

• Twan van Duijnhoven

Rita en alle andere genealogen,

Het verbaast mij dat je die site nog niet gevonden hebt. Internet is een uitstekend middel om aan info te komen. De informatie is niet altijd betrouwbaar, maar helpt je wel op weg om verder te komen als je vast zit, of om in contact te komen met mede genealogen die afstammelingen in hun stamboom hebben.

De tip van de dag: Gebruik Google om te zoeken naar afstammelingen !

Met vriendelijke groeten,

Twan van Duijnhoven