Middagh (Metag)

• Nico

Wie kan mij verder helpen met een vastgelopen tak.

Adrianus Lambertus Middagh (Metag) is overleden 26 januari 1785 in Breda. Hij was gehuwd met Catharina Wilhelmus Vermeulen op 30 nivember 1738 te Princenhage.

Wie weet de geboorte datum en plaats van Adrianus Lambertus Middagh en de namen van zijn ouders.

De 7 kinderen van Andrianus en Catharina zijn mij bekend.

Genealogische groet: Nico

• Twan van Duijnhoven

Nico,

De geboorteplaats van Adrianus Lambertus Metag is volgens mij Princehage. In Etten-Leur wordt melding gemaakt dat hij op 15-11-1738 in ondertrouw is gegaan. Daar staat vermeld dat hij geboren is “Onder de Hage”.

Catharina is geboren “Op de Leur” en ten tijde van de ondertrouw wonende “Onder de Hage”.

Geef me je e-mailadres en ik mail je de akte door.

Gegroet

Twan van Duijnhoven

• Nico

Twan,

Bedankt voor de gegevens. Mijn e-mailadres kan je aanklikken bij mijn vraag. Bij auteur op Nico drukken en het komt tevoorschijn. Als er geen streepje onder staat hebben zij het onderdrukt. Bedankt voor het meezoeken.

Nu de geboorte datum nog en zijn vader en moeder en ik ben helemaal gelukkig.

Mij lukt het niet deze te vinden.

Ik zoek ook veel met http://www.metaseek.nl/

Groetjes van NICO

• Nico

Twan, Dank voor het toezenden van de gegevens per e-mail. Erg leuk dat oude schrift en weer een stapje verder. Genealogische groet: NICO