Familie gegevens

• Jan Dirk Davelaar

Aller eerst dank dat je dit hebt willen lezen. 3 Jaar geleden was ik begonnen met het op en uitzoeken van mijn familie Davelaar. Deze stond op mijn oude pc die nu de geest heeft gegeven. Voordat ik nu opnieuw wil gaan starten heb ik een aantal vragen. Ten eerste, met welk (gratis) programma is het makkelijkst gegevens op te slaan en uit te wisselen. Mijn oude gegevens had ik toen verwerkt met Brother's Keeper, maar Aldfaer lijkt ook goed te doen onder jullie.

Is of zijn er al meer mensen bezig (geweest) met de genealogie van de Fam. Davelaar? En zo ja, is dit reeds in een boekje uitgegeven?

Graag zie ik jullie re. tegemoed.

Met vr. groet Jan Dirk

• Twan van Duijnhoven

Jan Dirk,

Heb je Google al geprobeerd? Ik krijg genoeg hits om verder te zoeken, maar dat kun je volgens mij zelf ook.

Welke omgeving van Davelaar zoek je ? Groningen, Limburg, Zeeland of Noord-Holland of een van die andere provincies die hiertussen liggen ?

Gegroet

Twan van Duijnhoven

• Jan Dirk Davelaar

De fam. Davelaar komt van oorsprong uit de omgeving Woudenberg/Scherpenzeel.Twan van Duijnhoven schreef:

>

> Jan Dirk,

>

> Heb je Google al geprobeerd? Ik krijg genoeg hits om verder

> te zoeken, maar dat kun je volgens mij zelf ook.

>

> Welke omgeving van Davelaar zoek je ? Groningen, Limburg,

> Zeeland of Noord-Holland of een van die andere provincies die

> hiertussen liggen ?

>

> Gegroet

>

> Twan van Duijnhoven

• Johanna

Jan Dirk,

heb je al gekeken op www.geneanet.org

28 hits van onderzoeken naar Davelaar.

en www.familysearch.org

Je kunt ook kontakt opnemen met de persoon die gepubliceerd heeft.

Wil je hulp van forumleden dan moet je met meer gegevens komen over de desbetreffende personen.

Vriendelijke groet,Johanna

• hefra

ook in de Familie donkelaar komt de Familie Davelaar voor onder andere Hilletje

geboren in 1885 in Ede,

van de Hefra

• Claudia

Ik had hetzelfde probleem. Ik ben opnieuw gestard door aldfear te downloaden. Het werkt perfect.

• pieter

Zie hier een vraagstelling mbt de familie Davelaar. Ben heel benieuwd of iemand nog een foto heeft van Hilletje Davelaar, mijn grootmoeder, gehuwd met van Donkelaar. Zij is in Renswoude medio 1920/1925 overleden. Alle reacties zijn welkom!