Johannes Koster/ Johanna van Huchten.

• Ineke.

Beste forumlezers,

Ik ben op zoek naar ( vele) gegevens van Johannes Koster(s) geboren +/- 1755 te Rotterdam, en zijn echtgenote Johanna van Huchten.

Heeft U misschien mijn voorouders in uw bestand staan, of verdere informatie , of een aansluiting, om verder te zoeken, dan ben ik U zeer dankbaar.

Mvg, Ineke.

• jolanda

Hallo Ineke

Ik heb het volgende op de site van het Rotterdams archief gevonden misschien is dit hem .

Johannes Kosters gedoopt 03-02-1755 te Rotterdam

vader: Johan Kosters

moeder: Sibilla Citers

getuigen: Joan de Kanter en Maria Cieters

bron: DTB Rotterdam inv 36 doop Rooms-katholiek Steiger

Ik heb geen huwelijk van Johannes Kosters kunnen vinden.

groeten jolanda

• jolanda

hallo Ineke

Ik heb toch nog het volgende gevonden op de site van het Rotterdams archief

Trouwen:

Jan Kuster jonge man van Rotterdam ,gaat in ondertrouw op 05-08-1779 en trouwd op 22-08-1779 met Johanna van Hugten jonge dochter van Rotterdam.Dit huwelijk is pro deo

bron: DTB Rotterdam inv 15 Stadstrouw indexnr 046

kinderen:

Joannes Henricus Kuster

gedoopt:21-06-1781 te Rotterdam

vader : Joannes Kuster

moeder: Joanna van Huchte

getuigen: Gerardus Kuster en Maria Haase

bron : DTB Rotterdam inv 36 Doop Rooms-katholiek Steiger

Sibilla Koster

gedoopt:30-10-1782 te Rotterdam

vader:Joannes Koster

moeder: Joanna van Hugten

getuigen: Theodorus van Lieshoud en Sibilla Citers

bron: DTB Rotterdam inv 36 Doop Rooms-katholiek Steiger

Trouwen:

Balt (Balthazar) Appels ,weduwnaar van Rotterdam gaat in ondertrouw op 23-10-1802 en trouwd op 07-11-1802 te Rotterdam met Johanna van Hugten , weduwe van Johannes Custer , van Rotterdam

Dit huwelijk is pro deo

bron: DTB Rotterdam inv 15 Stadstrouw indexnr 003

Er staan nog een paar dopen op de site uit het huwelijk van Johan Koster(s) en Sibilla Citers dus dan moet je maar even kijken , er zijn wel verschillende schrijfwijzen zoals Koster (s) ,Custer ,Kuster maar dat moet je maar even uit proberen

groeten jolanda

• Ineke.

Hallo Jolanda, Heel erg bedankt voor de geweldige informatie.Ik ga zeker verder zoeken. Ik ben er erg blij mee. groetjes Ineke.

• G.J.Kuster

Beste Ineke,

De stamboom van de familie KUSTER / KOSTER heb ik vanaf ongeveer 1570 uitgewerkt. Ben bezig verder terug te gaan en de zijlijnen uit te werken. Hierin ook uiteraard genoemde Johannes Kosters en Johanna van Huchten. Misschien kun je mij mailen zodat ik je meerdere gegevens kan geven en misschien dat jij informatie aan deze stamboom kan toevoegen.

Groet,

Jack