Hallo allemaal,
Helaas, helaas is de discussie weggehaald, en vannacht om 1 uur de reacties op het weghalen ook.
Het kostte me een boel denkwerk en uitzoeken, maar het gaat dus niet om Els, maar om de hoster van haar site. Dat is de concurrent, niet Els.
En daar loopt ze en passant reclame voor te maken.
Daarom is ook niet alles van haar weggehaald. Dat zat me erg dwars, dat ze vertelde meestal, terwijl ze er met andere sites nog staat. De andere hosters staan blijkbaar niet op de blacklist van Startpagina.
Wat nog wel kan, is dat er verwarring is over ‘je mag geen links van de andere hoster’ - en dat is dan blijkbaar een commerciele instelling - ‘opnemen in je linkenverzameling, als je zelf een startpagina maakt.’
of dat je geen concurrent(en) mag melden of bespreken op het forum.
Ik zou graag dat contract eens zien en die regel lezen.
Het enige wat Startpagina in de openbaarheid meldt, is dat je minstens 100 objectieve links moet hebben, dat de titel de lading moet dekken, en dat je het niet mag gebruiken om je eigen site te promoten.
De mensen met een genealogie-verzameling bij de concurrenten melden mooi de genealogie.startpagina, dus die hebben die regel niet. Of het mag, omdat het geen commerciele instelling is.
margreet