Huisregels

• Maikel Galama

Hoi allemaal,

hier volgen enkele huisregels van deze site, ik citeer :

Deze huisregels hebben tot doel dit prikbord een veilige en aangename discussieplatform te laten zijn voor alle bezoekers.

Felle en heftige discussies zijn toegestaan, zo lang je een ieder in zijn/haar waarde laat. Probeer je op dit prikbord te gedragen zoals je doet wanneer je iemand in het echt ontmoet.

Respecteer andere bezoekers. Bezoekers van alle leeftijden en niveaus doen mee aan de discussies op dit prikbord.

Als je je niet aan deze huisregels houdt kan de beheerder je berichten wijzigen. Bij herhaaldelijk misbruik kan de beheerder je op de zwarte lijst plaatsen. Je kunt dan niet meer deelnemen aan discussies.

Startpagina BV noch de beheerder van dit prikbord kan op welke wijze ook aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van de geplaatste berichten.

Startpagina BV behoudt zich het recht voor om de huisregels op elk moment te kunnen wijzigen.

Einde citaat.

Tijd om de huisregels aan te passen ?

Groetjes, Maikel.

• margreet

Hoi Maikel,

Wat wou je veranderen?

“Felle en heftige discussies zijn toegestaan, zo lang je een ieder in zijn/haar waarde laat.”

Tja, dat laatste gebeurde niet gister. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat er een grens bereikt werd.

Ik vind het nog steeds jammer, en ik vond ook dat het wat te vroeg verwijderd is. Zo'n heksenketel kan nog wel weer 's kalmeren.

Margreet

• Hermann

Een belangrijke regel voor de beheerder/Webmaster:

De beheerder zal op de Dochterpagina geen link plaatsen die inbreuk maakt op de rechten van derden, die verwijst naar een CONCURRENT van Startpagina enz,enz

En ik geef deze beheerder gelijk als hij de regels toepast zo als van hem verwacht wordt. Hij heeft hiervoor een kontrakt getekend bij Startpagina.

• Maikel Galama

Hoi Margreet,

het enige dat mij stoort is, dat door de verwijdering van complete berichten die de TOETS niet kunnen doorstaan, ook de positieve bijdragen worden verwijderd.

En anderhalf uur werk, zomaar verwijderen, en nog niet eens sorrie !

En wegstemmen is toegestaan, terugroepen niet.

En………

Er zijn dus heel veel zaken die mij storen, maar helaas vind ik slechts bij enkelen gehoor, mijn mede familieonderzoekers.

En van de webmaster alléén regel is regel.

Oant sjen,

Maikel.

• margreet

Goedemiddag Hermann,

“op de Dochterpagina”

dat bedoel ik juist.

op genealogie.startpagina.nl mag dan geen link naar deze site van els, of anderen aldaar

maar dit is een forum.

En nogmaals, ik heb ze gemaild wat er wel en niet mag en waarom, en hoe letterlijk we de regels wel of niet moeten nemen.

margreet

• Maikel Galama

Hoi Hermann,

ook mijn berichten zijn weggehaald, en die vielen niet onder jouw verhaal.

Een tussenoplossing op menselijke maat moet toch kunnen ?

Eén van de huisregels is: Respecteer andere bezoekers.

Door het weghalen van mijn bijdragen ben ik behoorlijk gekwetst, waarom wordt ik niet dan niet gerespecteerd ? De webmaster heeft niet eens zijn excuses aangeboden !

Wat ik wil, is hier en daar aanpassing van de regels zodat er geen verdere leegloop op dit forum zal plaatsvinden, er zijn reeds heel wat deskundige familie-onderzoekers opgestapt.

Groetjes, Maikel.

• margreet

Nietes, van de webmaster hebben we hier alleen bericht gehad waarom hij els' links verwijderd heeft of #### gemaakt heeft. En ‘regel is regel’ slaat daar op - misschien niet op dit alles.

Aan een uitleg of verklaring waarom hij deed wat hij nu doet .. tja, ik wacht er ook op.

Misschien is het hetzelfde als mensen, die slaande ruzie met elkaar en met jou maken je huis of wat ook uitzetten, ‘ga dat maar anders doen’.

Of misschien kon hij els (die gevraagd had om verwijdering) er niet tussen uit knippen.

margreet

• kees

gaan we nou weer genealogie doen

dit hoort hier niet thuis margreet dit is een vrij land

iedereen mag voor zijn mening uitkomen

maar hier blijkbaar niet zo jaag je mensen weg die

goede bedoelingen hebben de laaste 24 uur niks anders dan vitten vitten

heefd niks met vragen te maken en hier help je echt geen mens mee

je hoefd niet te reageren dan krijg je ook niet van die ellelange weer woorden

ik zeg maar zo schoenmaker hou je bij je leest en ga weer aan de genealogie

• Maikel Galama

Hoi Kees,

het grote probleem is dat er op dit forum geen mensen overblijven om andere mensen te helpen. DAT is één van de problemen ! De familie onderzoekers lopen hier weg en gaan naar een ander forum.

Help aub dit te voorkomen, en misschien, heel misschien komen de reeds weggelopen onderzoekers weer terug. We hebben ze nodig !

Groetjes, Maikel.

• kees

Hoi Maikel

Daarom schreef ik ook bovenstaande dit is voor genealogie bedoeld

je kan niet zomaar goede raad en advies verwijderen daar trekken

de mensen geen leer uit voor al de beginners onder ons die denken waar zijn we nou in beland en lopen hard weg die mensen zouden zo goed hier geholpen

kunnen worden maar blijven nu het antwoord schuldig die durven nu niks meer te vragen dus nieuwkomers kom op er zijn echt wel mensen die jullie kunnen en willen helpen lees over de discusies heen leg het naast je neer en weet er zijn zat mensen die ons kunnen helpen .

groetjes kees