Van Eck

• Renate

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar de familie van mijn opa, Nico van Eck, geboren 2-4-1930 te Velsen, zoon van Catrina van Eck.

Zover ik weet is hij geboren met de naam De Bruijn of De Bruyn omdat zijn moeder nog steeds officieel getrouwd was. Omdat mijn opa daarom niet de naam van zijn biologische vader (met de achternaam Baas) mocht krijgen, heeft hij de naam van zijn moeder gekregen. Hij heeft wel een broer, de fotograag Joseph (Joop) Baas, helaas is hij overleden en kan ik hem niets meer vragen. Ook van hem weet ik verder niets.

Alle informatie is welkom.

Alvast mijn dank

Groetjes,

Renate

• E.L.Smit

Als de moeder van je opa na 1940 is overleden, vraag daar de persoonskaart van aan, en ook de kaart van zijn biologische vader Baas indien overleden na 1940.

Hierop zullen hopenlijk meer gegevens staan,

Succes Evert Smit.

• johnnyboy

Dit aanvragen doe je bij het CBG in Den Haag, het kan ook via de computer op www.cbg.nl

Groetjes Johnnyboy

• Eric

Je kunt kaarten niet via website bestellen! Dit moet schriftelijk (geen email).

Wel kun je op de site een aanvraagformulier downloaden.

groetjes

Eric

• Renate

Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties, Ik weet dat je de PK kan opvragen bij het CBG, hier ga ik binnenkort ook weer eens een dagje vertoeven.

Ik ben via het internet van alles aan t zoeken, van de andere kant die ik uitzoek (Hendriksen / Ardesch) heb ik al heel veel gevonden maar van de naam Van Eck vindt ik wel dingen maar niet van de lijn van mijn opa. (lees dit nog logisch?)

Mijn moeder wil de lijn van mijn opa (en ik de lijn van mijn oma) uitzoeken maar zij weet niet waar ze op het internet moet beginnen, vandaar deze vraag om ook haar een beetje op weg te helpen op het internet. Ook ik kan vreemd genoeg niets vinden.

Wij weten zeer weinig van zijn moeder, vader, broer en de rest, vandaar dat wij hopen op meer reacties en verhalen.

Binnenkort gaan we weer naar t CBG en hopen dan al wat aanknopingspunten te hebben zodat wij ruimer en gerichter kunnen zoeken.

Ik wil bij voorbaat iedereen danken voor de moeite die wordt genomen om ons verder te helpen.

Groetjes,

Renate