Voorstellen

• Yvonne

Hoi beste mensen,ik wil toch even wat kwijt over de kwestie voorstellen van wie is wie. Gaat het nu om mensen te helpen bij het onderzoeken naar hun voorouders ? Ik vind persoonlijk niet dat je jezelf voor moet stellen. Wat heeft dit voor nut?Ten eerste heb je niets met iemands prive leven te maken . Daarvoor zit je ook niet op deze site. Yvonne

• tukkergirl

Hallo Yvonne,

heb je helemaal gelijk in wanneer je opmerkt, je hebt niets te maken met iemands prive leven.

Daarin tegen is dat je vaak te maken hebt met dezelfde mensen die je helpen met de vragen die je hebt. Het is dan wel handig dat je iets meer weet van iemand dan alleen maar zijn/haar (nick)name.

Maar je MAG je voorstellen……… hoeft niet ……..

Groetjes Thea

• Els

Ik vind het wel plezierig om te weten wie wie is, de meeste van de groep kennen elkaar wel,maar voor de nieuwkommers misschien wel leuk,iets meer te weten van de mensen,die meer ervaring hebben met genealogie.

Zoveel prive staat er niet,je naam en leeftijd etc,dus beslist niet overdreven veel.

Hopende,dat het weer lekker rustig in deze tent zal worden,iedereen zijn hart gelucht.

Met frisse moed gaan we er tegen aan.

Groetjes Els1939

• Dik

Ik sluit me geheel aan bij Els, we zijn beiden bij MSN, daar gebeurt dit voorstellen evenals bij alle Ned.YAHOO-Mailgroepen en zo ook bij YAHOO Zuid-Afrika. Maar hetgeen ik vooral even kwijt wil over het vrijgeven van de privè van jezelf en dat niemand dit iets aangaat, een ieder die zich voorsteld geeft zichzelf openbaar met de gegevens die hij/zij zelf wil plaatsen en dus ook de eigen privacy, het is geen gedwongen bericht om je voor te stellen en je eigen privacy openbaar te maken, dat heeft een ieder zelf in de hand. Dit voorstellen gaat er om jezelf oppervlakkig voor te stellen en waar een ieder zoal mee bezig is ten gunste van?, misschien van jezelf……

Maar nu weer Genealogie??

groeten Dik

• johnnyboy

Jeetje hoelang gaat dit nu weer duren?

Weer een hele pagina?

Ik ben echt verbaast waar de mensen het vandaan halen om dit te volgen kijk mijn vorige bericht maar.

Om aan te sluiten:

Ik ben johnnyboy en heb even niks te melden.

Waar ik woon gaat niemand wat aan

Hoe oud ik ben houdt ik liever voor mezelf

Of ik kinderen heb ja voor jullie een vraag en voor mij een weet

Wat mijn pincode is tja dat zeg ik ff niet

Dus dit zijn mij gegevens

en daar laat ik het even bij

• margreet

Johnyboy,

als je de boel even ‘inklapt’ met de knop bovenin, is het weer 1 regeltje en geen bladzij meer.

dag, margreet