Ho(o)gers

• Hoogers

Oproep voor een ieder die informatie heeft over de Ho(o)gersen,het mogen ook foto,s,verhalen etc zijn.Alles is welkom.

Alvast bedankt,

J.C.Hoogers.

• Twan van Duijnhoven

Geachte heer Hoogers,

Graag even aangeven over welke Ho(o)gers wij het hier hebben. Hogers geeft binnen Genlias 300 hits, Hoogers geeft er meer dan 500 en allemaal verspreidt over het land.

Dus graag even meer details, dat zal dan voor u ook meer opleveren.

Met vriendelijke groeten,

Twan van Duijnhoven

• hoogers

Het gaat om de Ho(o)gersen in heel Nederland. Dit i.v.b afsluiting boek en meer dan 25 jarig onderzoek hierna. Alles is dus welkom.Vriendelijk Groet J.C.Hoogers.

• margreet

Hoi Twan, dag J.C. Hoogers

Het is misschien/natuurlijk handiger als u hier de personen meldt, of families in een regio, waar nog niet zoveel over bekend is. Anders krijgt u 40 foto's van 1 iemand en 10 keer hetzelfde verhaal van een ander. Toch?

Of wij een ‘dat wist ik allemaal al, ik zocht juist nog die en die of dit of dat’.

Het risico op ‘het spijt mij zeer, maar dat kan ik allemaal niet gebruiken, dan wordt het boek te dik’ is ook altijd aanwezig met dit soort vragen.

Als u bedoelt: 25 jaar onderzoek heeft enkel kale datums aan het licht gebracht, verder hebben we nog helemaal niets - ligt het natuurlijk anders.

mvg, margreet

• Nico

Hallo J.C.,

Via http://www.detelefoongids.nl/ kan je alle Hoogers en Hogers in Nederland vinden. Bij plaats vul je nederland in.

Hoogers komen 315 x voor en Hogers komen 88 x voor.

Stuur ze een briefje per post met de zelfde vraag.

gr. Nico

• mieke van Thiel

Geachte Heer Hoogers,

Naar aanleiding van uw vraag op het prikbord Genealogie heb ik het volgende:

Nicolaas Hoogers gehuwd met Jeanne Sengers, uit dit huwelijk geboren voor zover bekend een zoon: Lambertus Hoogers geb. 10-09-1777 te Megen van beroep kleermaker

gehuwd: (1) 3-1-1814 te Megen met Maria Elisabeth van Thiel geb. 17-1-1770 Megen overleden 27-1-1821 Megen dochter van Willem van Thiel en Maria Anna van Zanten.

gehuwd (2) met Johanna Gerritsen (geb. en overlijden onbekend) na 1821.

Uit dit huwelijk geboren Gerardus Martinus op 21-11-1837 te Megen.

Hopelijk heeft u hier wat aan en mocht u het op een of andere manier kunnen inpassen dan hoor ik het graag!.

Met vriendelijke groeten,

Mieke van Thiel