Oproep voor een ieder die informatie heeft over de Ho(o)gersen,het mogen ook foto,s,verhalen etc zijn.Alles is welkom.
Alvast bedankt,
J.C.Hoogers.
Hoi Twan, dag J.C. Hoogers
Het is misschien/natuurlijk handiger als u hier de personen meldt, of families in een regio, waar nog niet zoveel over bekend is. Anders krijgt u 40 foto's van 1 iemand en 10 keer hetzelfde verhaal van een ander. Toch?
Of wij een ‘dat wist ik allemaal al, ik zocht juist nog die en die of dit of dat’.
Het risico op ‘het spijt mij zeer, maar dat kan ik allemaal niet gebruiken, dan wordt het boek te dik’ is ook altijd aanwezig met dit soort vragen.
Als u bedoelt: 25 jaar onderzoek heeft enkel kale datums aan het licht gebracht, verder hebben we nog helemaal niets - ligt het natuurlijk anders.
mvg, margreet
Geachte Heer Hoogers,
Naar aanleiding van uw vraag op het prikbord Genealogie heb ik het volgende:
Nicolaas Hoogers gehuwd met Jeanne Sengers, uit dit huwelijk geboren voor zover bekend een zoon: Lambertus Hoogers geb. 10-09-1777 te Megen van beroep kleermaker
gehuwd: (1) 3-1-1814 te Megen met Maria Elisabeth van Thiel geb. 17-1-1770 Megen overleden 27-1-1821 Megen dochter van Willem van Thiel en Maria Anna van Zanten.
gehuwd (2) met Johanna Gerritsen (geb. en overlijden onbekend) na 1821.
Uit dit huwelijk geboren Gerardus Martinus op 21-11-1837 te Megen.
Hopelijk heeft u hier wat aan en mocht u het op een of andere manier kunnen inpassen dan hoor ik het graag!.
Met vriendelijke groeten,
Mieke van Thiel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?