gegevens archief Delft

• Marina

Hallo,

Is er misschien iemand in de gelegenheid om voor mij iets op te zoeken in het archief van Delft.

Ik heb op de web-site gezien dat ene Willem Bakermans daar gehuwd (ondertrouw) is met Adriana Laks. Nu ben ik op zoek naar o.a. zijn ouders. De ontertrouw vond plaats d.d.20-06-1772.

Het rare vindt ik, waarom zijn ze daar gehuwd, terwijl bijna de gehele familie Bakermans komt uit oost-Brabant. Ik heb verder nog helemaal geen gegevens gevonden van een Bakermans in Zuid-Holland.

Nu heb ik al wel verschillende personen met de naam Willem Bakermans in mijn stamboom staan, maar ik ben er nog niet uit welke er dus gehuwd is met Adriana Laks.

Alvast heel hartelijk dank voor de te nemen moeite.

groetjes

Marina

• Yvonne

HALLO marina kijk eens op Famaly Search daar staan er genoeg op .gr Yvonne

• Ronn

Het lukt mij maar niet om de Digitale Stamboom van Delft te bezoeken… Is er -voor zover jullie bekend- een storing (of update?)?

• anna

Ik probeer ook al een tijdje op de digitale stamboom van Delft en Rotterdam te komen maar het lukt niet “bestaat niet” of “toegang geweigerd” staat er steeds. Weet iemand wat er aan de hand is?

Anna

• Kees

Op onderstaand adres kom je er zo in

http://delft.digitalestamboom.nl/anna schreef:

• Kees

Sorry er ging iets mis met plakken

delft.digitalestamboom.nl

• anna

Bedankt voor je reactie, hij doet 't ondertussen weer

• Lenny

Hallo,

Bij huwelijken voor 1811 staan tenminste in Delft, nooit de ouders vermeld.

Ik wil gerust eens kijken voor je maar dat lukt waarschijnlijk deze week niet meer, als je kan wachten tot volgende week.

Gr. Lenny

• Marina

Beste Lenny,

Heel hartelijk dank voor je reaktie.

Als je voor mij zou willen kijken, dat zou ik echt SUPER vinden.

Bij voorbaat echt heel hartelijk dank.

ik hoor het nog wel

groetjes

marina

• Lenny

Hallo Marina,

Mail me even je prive mailadres, en wil je dat ik er een foto of print van maak.

Ik ga een vrijdag weer, daarna hoor je van me.

Gr. Lenny