Coenen - Janssen uit Heijen (Limburg)

• George

Op 29 oktober 1891 wordt te Heijen (Limburg) geboren Petronella Coenen. Zij is een dochter van Peter Coenen en Bernardina Janssen Van dit ouderpaar ben ik op zoek naar gegevens en voorgeslacht. Mogellijk dat dit gezien de liging van deze plaats, Heijen ligt niet ver van de Duitse grens Aldaar wat te vinden is over hen beiden. Tips over mogelijkheden van (digitaal)zoeken in de burgerlijke stand van Duitsland zijn eveneens welkom

• Frits Hebben

Is dit misschien iemand die je zoekt? op genlias vond ik verder niks over hen.

maar gezien de geboorteplaats Rellinghausen zul je inderdaad in Duitsland moeten zijn.probeer www.genealogienetz.de eens, misschien vindt je daar iets.

Groetjes frits Hebben

Burgerlijke stand - Huwelijk

Archieflocatie Regionaal Historisch Centrum Limburg

Algemeen Toegangnr: 12.011

Inventarisnr: 55

Gemeente: Bergen

Soort akte: Huwelijksakte

Aktenummer: 0

Datum: 28-01-1909

Bruidegom Wilhelm Coenen

Geboorteplaats: Rellinghausen

Bruid Maria Martina van de Vor Le

Geboorteplaats: Beers

Vader bruidegom Peter Coenen

Moeder bruidegom Maria Jansen

Vader bruid Gerardus van de Vor Le

Moeder bruid Maria van Baal

Nadere informatie Brd wed v Johannes Beurskens

• Maaike

Hallo George,

Ik weet niet of je in de loop van de jaren al verder gekomen bent, maar Petronella Coenen was de halfzus van mijn overgrootvader Wilhelm Coenen (hij heeft als moeder Anna Maria Catharina Janssen, de zus van Bernardina en dezelfde vader). Dankzij een ver familielid van ons uit Duitsland ben ik nu een heel eind wat betreft de voorouders van Petronella en Wilhelm. Je moet inderdaad in Duitsland zoeken. Kranenburg om precies te zijn.

Wanneer jij me misschien meer kunt vertellen over Petronella en haar nakomelingen, kan ik je ook weer verder helpen. Met meerdere mensen (familieleden) komen we zo een heel eind.

groetjes,

Maaike