Hallo Stephen,
Zo je ziet ben ik weer in Nederland (voor 6 weken), zijn zondag terug gekomen, wij hebben een huis aan de kust te Sainte Maxime.
Hoe je verder moet, het gemakkelijkst zou zijn als je de naam, geb plaats en geb datum van bijde overgrootouders weet, vragen aan familieleden.
De overgrootouders zullen ca 1900/10 geb. zijn en daar van kan je dan waarschijnlijk iets van vinden op het internet, ook de namen van broers en zussen van je overgrootouders zijn een hulp met de vernoeming naar de namen van hun ouders en grootouders.
Weet je deze niet, moet je in het archief een persoonskaart vragen van je opa, hoe dat in Utrecht gaat weet ik niet ( doe zelf veel in Zeeland) maar er zijn zeker mensen op dit forum die wel weten hoe dat in Utrecht moet.
Er huwd in 1846 een Cristiaan Wulff ( zoon van Johannes Antonie Wulff) te Utrecht deze komt van Rotterdam, dit is de eerst vermelding van de naam Wulff te Utrecht ( die ik zo snel heb gevonden)
Vermoedelijk zal de naam van je overgrootvader Johannes (dit is een gok maar dit hoeft niet) zijn, heb bij deze tak in Utrecht geen Johannes kunnen vinden die je grootvader zou kunnen zijn. ook is er een tak Wulff te Rotterdam ca 80 vermeldingen.
Dit zijn zoek mogelijk heden die ik fijn vind, maar er zijn er nog veel meer,
DIGITALE BRONBEWERKINGEN NEDERLAND EN BELGIë, GeneaNet, Genlias, verder kan je wat zoeken op Google (genealogie Wulff etw met plaatsnaam).
Moet wel zeggen dat het verslavend is al dat zoeken naar je voorouders en elke keer als je iets gevonden hebt een klein feestje is.
Groetjes Louise.