STAMBOOM VAN JAAREN

• sylvia

Ik ben bezig met onze stamboom. Heeft iemand gegevens van VAN JAAREN???

Alle van Jaarens zijn familie van elkaar, en ik wil zo veel mogelijk erover weten.

Soms werd het ook geschreven als van Jaren en misschien van Jahren.

Zou uw hulp erg op prijs stellen! En misschien heb ik weer gegevens voor u over andere van Jaarens!

Sylvia van Jaaren

• rocky van jaaren

k heet van jaaren dubbel a

• rockyvanjaaren

Ben je al meer te weten gekomen?

• jannie van jaaren

hoi ik ben jannie van jaaren kom uit amsterdam heb nog twee zussen ben in okt 65 jaar

mijn vader is willem van jaaren 12 jaar geleden overleden op 75 jarige leeftijd mijn opa was ook willem van jaaren

is 52 jaar geleden over leden komen alemaal uit amsterdam vader en opa uit amsterdan noord mijn vader had 3 zussen en 4 broers

dit is het voor zo ver

• Ron Stoeltjes

Hallo ik ben een kleinzoon van Matthijs Teijsse en A.K. Nuszbaum, een broer van de laatstgenoemde zijn zoon Herman Marinus Nuszbaum geboren 15 januari 1939 is op 25 november 1960 getrouwd met een M.J. van Jaaren in waarschijnlijk Amsterdam, meer kan ik van beiden niet vinden, alleen dat Herman een tweelingbroer had die nog net geen jaar oud is geworden

• Linda

Rond 1830 werd er een Jacoba van Jaaren in Amsterdam geboren.

Op 17-9-1851 trouwde zij met Roelof Schulte. Dit huwelijk hield stand tot 1866.

De scheiding werd uitgesproken op 27-3-1866 en werd ingeschreven op 26-5-1866.

Uit dit huwelijk kwamen 4 kinderen.

Johan geboren rond 1852, Jacoba geboren rond 1854, Johanna geboren rond 1856 en Catharina geboren rond 1861.

Ik ben geen familie van van Jaaren. Mijn lijn loopt via Roelof. Vandaar dat ik geen exacte datums weet behalve het huwelijk en de scheiding.