Wie o wie kan mij helpen om mijn stamboom bij te werken de 1 zegt op word pad maar daar wordt hij met te grote letters af gedrukt alvast mijn dank anneke
Hoi twan mijn probleem is het volgende ik moet bij de stamboom een aanvulling bij doen en dat wil mij niet lukken op word pad daar druk hij het veel te grote letter terwijl ik op ariel 10 typ ik heb het op het klad blok gedaan maar dan komt er naamloos op en dat is ook mijn bedoeling niet ik hoop dat ik je nu goed heb uit gelegd groetjes annekeTwan van Duijnhoven schreef:
>
> Anneke,
>
> Ik heb jou met deze vraag al vaker gezien en mij nog steeds
> niet duidelijk wat je vraag en/of probleem is.
>
> Welk programma gebruik je voor vastlegging van de stamboom?
> Wat wil je met dat afdrukken doen?
> Wat is nu je probleem?
>
> Kortom ik snap er tot nu toe niet veel van.
>
> Gegroet
>
> Twan van Duijnhoven
Hallo Anneke,
Geloof dat ik wel begrijp wat je bedoeld, je gebruikt no 10 en hij drukt in no 14 ?
Wat hier van het probleem kan zijn weet ik niet maar je wil een aan vulling ( los vel ?) bij je stamboom doen en daar van zijn de letters groter ?
Weet niet hoe groot je stamboom is maar als je nu alles eerst op WordPad zet met plaken en knippen en dan je stamboom plus aan vulling uit print .
Heb je al bij Help van WordPad gekeken ?
Bij mij drukt hij af wat er staat en dan bedoel ik als ik in 10 type dan is wat uit de printer komt ook 10.
Als dit ook geen oplossing is dan zou ik mijn vraag van een te grote letter bij het printen eens op een ander forum stellen, waar er zijn die heel veel van printen en zo af weten.
Groetjes Louise.
Hoi louise bedankt ik zou kijken of ik mijn vraag op een ander prikbord kan zetten je hebt gelijk ik typ op 10 en hij print af in 14 maar kan ook wel 16 zijn maar bij deze bedankt annekeLouise. schreef:
>
> Hallo Anneke,
>
> Geloof dat ik wel begrijp wat je bedoeld, je gebruikt no 10
> en hij drukt in no 14 ?
> Wat hier van het probleem kan zijn weet ik niet maar je wil
> een aan vulling ( los vel ?) bij je stamboom doen en daar van
> zijn de letters groter ?
> Weet niet hoe groot je stamboom is maar als je nu alles eerst
> op WordPad zet met plaken en knippen en dan je stamboom plus
> aan vulling uit print .
>
> Heb je al bij Help van WordPad gekeken ?
>
> Bij mij drukt hij af wat er staat en dan bedoel ik als ik in
> 10 type dan is wat uit de printer komt ook 10.
>
> Als dit ook geen oplossing is dan zou ik mijn vraag van een
> te grote letter bij het printen eens op een ander forum
> stellen, waar er zijn die heel veel van printen en zo af weten.
>
> Groetjes Louise.
Anneke,
Als je nou de uitvoer van je programma via knippen en plakken in je hoofduitdraai zet dan kun je via Wordpad de grootte en type van je letter aanpassen.
Via zijn grote broer Word gaat het nog simpeler en de mogelijkheden zijn nog groter.
je kunt even kijken op mijn website http://home.kpnplanet.nl/~A.Sneiders@kpnplanet.nl/index.htm
Dit is gemaakt vanuit Aldfaer en verwerkt via Word met handmatige toevoeging van hyperlinks en ik kan ten allen tijde nieuwe delen toevoegen vanuit mijn stamboomprogramma.
Succes,
Han Lijster
Hoi twan ik gebruik geen speciaal programma moet dat dan en welke ik typ dus in word pad dat zit standaard op mijn pc maar bij de uit print geeft hij het te groot weer dat is mijn probleem maar misschien heb jij een op lossing wat ik wel kan gebruiken,het gaat mij er alleen om een aanvulling het andere is ook gewoon getypd.Maar alvast mijn dank annekeTwan van Duijnhoven schreef:
>
> Anneke,
>
> Welk stamboomprogramma gebruik je? Hierop heb ik nog steeds
> geen antwoord en dan kunnen we je ook niet helpen.
>
> Gegroet
>
> Twan
Hoi han ik kan niet op deze site komen hij is op het moment niet bereikbaar maar ik probeer het morgen nog wel even maar bij deze bedankt annekeHan Lijster schreef:
>
> Anneke,
>
> Als je nou de uitvoer van je programma via knippen en plakken
> in je hoofduitdraai zet dan kun je via Wordpad de grootte en
> type van je letter aanpassen.
> Via zijn grote broer Word gaat het nog simpeler en de
> mogelijkheden zijn nog groter.
> je kunt even kijken op mijn website
> http://home.kpnplanet.nl/~A.Sneiders@kpnplanet.nl/index.htm
> Dit is gemaakt vanuit Aldfaer en verwerkt via Word met
> handmatige toevoeging van hyperlinks en ik kan ten allen
> tijde nieuwe delen toevoegen vanuit mijn stamboomprogramma.
>
> Succes,
> Han Lijster
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?