homepage of website

• Ann Klerks

Hallo allemaal

Ik heb mijn stamboom in familly tree maker leuk programma hoor maar om het op internet te zetten vind ik het niets.Mensen die hem willen bekijken kunnen maar 1 kant zien.

Wat ik graag wil is een homepage of een website helemaal in het nederlands waar ik gewoon een foto kan plaatsen met een verhaal erbij ,waar ik ook actes en geboortekaartjes enz kan plaatsen bij bepaalde personen vaak zie ik hele leuke homepages.

Zelf heb ik totaal geen verstand van programeertaal dus jullie snappen wel dat ik om een hap klare brok vraag.

Mijn mannen zijn wel experts in programeertaal alleen daar heb ik niets aan ik moet het namelijk snappen .

Wie o wie weet raad.

Groet Ann

• andre

ik zelf heb een website van msn opgemaakt.

niet moeilijk op tezetten alleen moet je er voor zorgen dat je eens in de 80 dagen iets verandert op de website dan blijft die gratis online staan.

ik kom met regelmaat stamboom websites tegen waar de link nog wel van bestaat maar de website zelf al is verwijdert.

in de meeste gevallen zijn dat betaalde sites die verwijdert worden als mensen niet betaald hebben.

u kunt op deze link klikken dan komt u op mijn website.

http://groups.msn.com/stamboomFamilieWOLTERS

dan krijgt u in indruk of u zoiets of iets uitgebreider een website wil op zetten.

u kunt er teksten op kwijt en ook foto's en plaatjes.

m.v.g andré.wolters

• Han Lijster

Hallo Ann,

Je kunt het met Word doen.

Hier kun je je verhaal inzetten en het geheel “opleuken” met foto's.

Het gemaakte bestand opslaan in htm(l) en je kunt dat dan op je eigen homepage zetten.

Succes,

Han Lijster

• Ann Klerks

Hallo Andre

Ik zie alleen maar katierstaten staan bij jou geen verhaaltje,foto of acte niets van dat lukt het wel omdat erin te zetten denk je.

Eens in de 80 dagen iets veranderen lukt wel.

Bedankt voor het meedenken ga ook de anderen nog even bekijken.

Groet Ann

• Ann Klerks

Hallo Han

Ik heb geen eigen homepage is dat makkelijk te maken mijn mannen kunnen mij wel word uitleggen denk ik ook het opslaan in H.T.M zal geen problemen geven.

Maar dan komt het een eigen homepage hoe doe ik dat zonder dat ik manlief en zoonlief hier in betrek.

Deze twee lieverds maken het juist erg moeilijk.

Beiden zijn namelijk niet geschikt om makkelijk te denken/

Groet Aan

• Han Lijster

Ann,

Ik weet niet of je bij je provider ruimte hebt gekregen voor het maken van eigen homepage.

Bij de meeste providers krijg je ca. 25 Mb ruimte hiervoor aangeboden en ook moet er dan aangegeven staan op welk adres jij dit kunt plaatsen.

Een voorbeeld van een ruimte bij een provider is bv. http://home.??????.nl/

waarbij op de plaats van de vraagtekens de naam van de provider is vermeld en na de tweede schuine streep komt dan de naam van jou ruimte gevolgd door een schuinestreep en dan de naam van het bestand.

Voorbeeld mijn eigen homepage: http://home.kpnplanet.nl/~A.Sneiders1@kpnplanet.nl/index.htm

Via een FTP programma kun je dan de door jou gemaakte Word pagina op je homepage plaatsen.

Succes,

Han Lijster

• andre

beste an

de indeling van zo website kan je zelf bepalen .

waar ik nu de kwartierstaten heb staan kan je ook een verhaal plaatsen en foto's er in verwerken.

als je op AFBEELDINGEN klikt zie je foto's .

anderen kunnen zich aanmelden op jou website en die personen kun je via berichten op de hoogte houden van je onderzoek.

het welkoms bericht boven aan kan je zo lang mogelijk maken als je zelf wilt .

m.v.g andré.wolters

• Ann Klerks

Andre en Han

Hartelijk bedankt voor het mee denken nadat ik mijn zonen vertelde dat ik een oproep had gedaan en wat de uitslag daar van was kwam er fel protest als zijnde te moeilijk voor jou enz.

Nu moeten jullie weten dat ik maanden er over bezig was en er maar niets kwam,maar goed dit was hun eer te na en mijn jongste heeft er nu eentje in Wikipedia aan gemaakt voor mij helemaal in het nederlands.Er staat nog niets in hoor we moeten nog even samen er achter gaan zitten om een paar noodzakelijke dingen te leren daarna kan ik beginnen met invullen en dat dank zij jullie bedankt.

Ann

• F.J.J. de Gooijer

Hallo Ann,

Zelf zit ik met hetzelfde probleem. Bij toeval is het mij gelukt om weblogs op het internet te krijgen. Tot nu toe weet ik alleen hoe ik daar een tekst neer kan zetten. Graag zou ik daar ook afbeeldingen bij plaatsen. Wie kan mij een eenvoudige methode aan de hand doen?

groeten,

Frans

• Ann Klerks

Hallo Frans

Spijtig dat ik je daar niet bij kan helpen mijn zoon heeft een programma geschreven en aangepast bij wikipedia zodat ik ook foto's en documenten kan plaatsen.

Hoop voor jou dat je ook iemand vind die dit voor je kan doen.

Groet Ann