nakomelingen Douwe Keijzer

• Elisabeth Koning

Beste mede-onderzoekers,

Omdat er een genealogie van de Friese Rooms-Katholieke familie Keijzer in voorbereiding is zijn wij op zoek naar afstammelingen van Douwe (Dominicus) Gerardus Keijzer en Harmina Johannes Hollander. Douwe en Harmina (Hermina) trouwden in 1857 in Franeker. Uit het huwelijk werden 10 kinderen geboren (o.a in Franeker, Almenum en Harlingen), waarvan 3 kinderen trouwden en kinderen hebben gekregen.

Wij zoeken de nakomelingen van Yttje Keijzer (1868-1954) overleden in Haarlem, getrouwd met Johannes Rump. Van Johannes Keijzer (1870-?) getrouwd met Minke Reinsma. Van Anne Keijzer (1874-1965) overleden in Haarlem, getrouwd met Sytske Broekhuizen.

Daarnaast zoeken wij de nakomelingen van Gerardus Keijzer (1864-1927) overleden in Breda, getrouwd met Foekje Postma (1875-1956), overleden in Amersfoort.

Jullie medewerking en tips worden erg op prijs gesteld.

• Els Keijzer de Leal

Beste onbekende familieleden,( want dat zijn we dus:)trouwens uwnaam is Koning en mijn moeders naam die trouwde met Antonius Gerardus Keijzer, zoon van Gerardus Annes Keijzer, getrouwd met Foekje Postma was Gouverneur. Grappig.

Hier volgt dus even voor de vuist weg wat verdere informatie: mijn grootouders Gerardus Annes Keijzer en Foekje Postma hadden drie dochters en een zoon. Mijn vader geb. Franeker 1900 overl. Malaga (Spanje) in 1981. Drie dochters, Johanna , ongehuwd, Fotina gehuwd met willem Straub, een zoon Peter. Cato: gehuwd met Theodorus van Erp. Mijn vader trouwde in 1926 in Breda met Petronella Gouverneur, geboren Breda 1901 overleden Tilburg 1992.. Ze kregen drie kinderen. Gerardus Antonius, geboren in Tilburg in 1926, trouwde met Liliane Lootens (Belgische), twee dochters Els en Sophie, beiden getrouwd, Els twee zoons en een dochter. Sophie een zoon. Cornelius (Kees) geboren in 1927, getrouwd met Geraldina (Engelse) een dochter Ana. Ikzelf Els sinds 2006 van Ramon Leal Aragoncillo (geb. Malaga Spanje in 1946) advokaat in Marbella Spanje, een dochter Saskia Leal Keijzer (in Spanje houdt men steeds ook de naam van de moeder). geboren in 1981 in Malaga Spanje, advokate in Luxemburg.Van deze kant dus geen Keijzer stamhouders meer. Ik woon op klein wijndomein Château Boucarut in Roquemaure (tussen Avignon en Orange) Hierbij t.z.t. van harte welkom (even eMailtje). Ene mijnheer Harry Keijzer staat ook op punt om een genealgie Keijzer te laten drukken. Ik zal de gegevens wel eens opzoeken en doormailen. Groeten, Els.Elisabeth Koning schreef:

>

> Beste mede-onderzoekers,

> Omdat er een genealogie van de Friese Rooms-Katholieke

> familie Keijzer in voorbereiding is zijn wij op zoek naar

> afstammelingen van Douwe (Dominicus) Gerardus Keijzer en

> Harmina Johannes Hollander. Douwe en Harmina (Hermina)

> trouwden in 1857 in Franeker. Uit het huwelijk werden 10

> kinderen geboren (o.a in Franeker, Almenum en Harlingen),

> waarvan 3 kinderen trouwden en kinderen hebben gekregen.

> Wij zoeken de nakomelingen van Yttje Keijzer (1868-1954)

> overleden in Haarlem, getrouwd met Johannes Rump. Van

> Johannes Keijzer (1870-?) getrouwd met Minke Reinsma. Van

> Anne Keijzer (1874-1965) overleden in Haarlem, getrouwd met

> Sytske Broekhuizen.

> Daarnaast zoeken wij de nakomelingen van Gerardus Keijzer

> (1864-1927) overleden in Breda, getrouwd met Foekje Postma

> (1875-1956), overleden in Amersfoort.

> Jullie medewerking en tips worden erg op prijs gesteld.

• Saskia Leal Keijzer

Beste familieleden,

Hier weer het informatie van ons Keijzer's familie met een paar informatie die niet in mijn moeder's email stond.

Groeten,

Saskia

Beste onbekende familieleden,( want dat zijn we dustrouwens uwnaam is Koning en mijn moeders naam die trouwde met Antonius Gerardus Keijzer, zoon van Gerardus Annes Keijzer, getrouwd met Foekje Postma was Gouverneur. Grappig.

Hier volgt dus even voor de vuist weg wat verdere informatie: mijn grootouders Gerardus Annes Keijzer en Foekje Postma hadden drie dochters en een zoon. Mijn vader Antonium Gerardus Keijzer geb. Franeker 1900 overl. Malaga (Spanje) in 1981. Drie dochters, Johanna , ongehuwd, Fotina gehuwd met willem Straub, een zoon Peter. Cato: gehuwd met Theodorus van Erp.

Mijn vader trouwde in 1926 in Breda met Petronella Gouverneur, geboren Breda 1901 overleden Tilburg 1992.

Ze kregen drie kinderen. Gerardus Antonius, geboren in Tilburg in 1926, trouwde met Liliane Lootens (Belgische), twee dochters Els en Sophie, beiden getrouwd, Els twee zoons en een dochter. Sophie een zoon.

Cornelius (Kees) geboren in 1927, getrouwd met Geraldina (Engelse) een dochter Ana.

Ikzelf Els, geboren in Antwerpen in 1938, sinds 2006 weduwe van Ramon Leal Aragoncillo (geb. Malaga Spanje in 1946) advokaat in Marbella Spanje, een dochter Saskia Leal Keijzer (in Spanje houdt men steeds ook de naam van de moeder) geboren in 1981 in Malaga Spanje, advokate in Luxemburg.

Van deze kant dus geen Keijzer stamhouders meer. Ik woon op klein wijndomein Château Boucarut in Roquemaure (tussen Avignon en Orange) Hierbij t.z.t. van harte welkom (even eMailtje).

Ene mijnheer Harry Keijzer staat ook op punt om een genealgie Keijzer te laten drukken. Ik zal de gegevens wel eens opzoeken en doormailen.

Groeten, Els.Elisabeth

• Pieter von der Fuhr

Beste Els,

Ik weet niet of dit bij je aankomt maar ik probeer het maar gewoon.

Mijn moeder, Bep von der Fuhr - Stolte, is je telefoonnummer kwijt en kan je dus niet bellen.

Ze wordt op het moment steeds vergeetachtiger, vandaar.

Zou je mij je telefoonnummer(s) en eventueel je adres kunnen terugmailen.

Ik kan er dan voor zorgen dat het in mijn moeder's nieuwe telefoonklapper terecht komt.

De hartelijke groeten,

Pieter von der Fuhr

• Saskia Leal Keijzer

Beste Pieter,

Dit is bij mij, Saskia goed aangekomen. Je kan mijn moeder Els bij de volgende email address contacteren : elskeijzerdeleal@hotmail.com of mezelf: saskia_lealkeijzer@hotmail.com om haar nummer aan Bep te geven.

Hartelijke groeten,

Saskia Leal Keijzer