Hallo Els,
Ik ben Hetty(doopnaam Agatha Jantje)vernoemd naar mijn beide oma's.
Mijn moeder Jeanne van Leeuwen(doopnaam Adriana Anna),was het kind uit het eerste huwelijk
van oma Agaath.Thomas van Leeuwen,de vader van mijn moeder stierf door de Spaanse griep in 1918.
Het geboortejaar van mijn moeder.
Oma Agaath trouwde opnieuw met Anthonius Epskamp,zij kregen 6 kinderen,vijf jongens en 1 dochter.
De dochter heette Tanja en is getrouwd met Theo Swegler.Zij kregen 3(?)jongens en 1 meisje Yvonne
Swegler.Ik heb nog kontakt met Yvonne.De familie heeft altijd in Ouderkerk a/d Amstel gewoond.
Yvonne woont daar nog.Zij staat op face book.Zij heette eerst Yvonne Morits(is niet helemaal juist,ik ben de naam
vergeten)maar zij is nu aan het scheiden,maar staat op face book onder haar meisjesnaam.
Mijn moeder wilde wel kontakt later met haar halfbroers en zus,maar opa Toon hield dat tegen.Het boterde nooit
tussen mijn moeder en haar stiefvader.Met allemaal heeft zij later kontakt gehad en met haar zus Tanja een warm
en liefdevol kontakt tot dat Tanja overleed.Ik hoop,dat je hier wat aan hebt,je kunt mij mailen,als je meer wilt
weten..