Antonius Epskamp

• Els Tveit

Volgende vraag:

Antonius Epskamp geb: 7-05-1884 te Nieuwer Amstel ,overleden 12-04-1965,huwde op 7-04-1920 met Theodora Agatha Nieuwendijk geboren te Nieuwer Amstel.

Hebben gewoond in Bovenkerk,kregen 6 kinderen,wie kan mij info geven over hun kids,kan geen enkele vinden.maar wie weet ,heeft de een of de ander iets voor mij.

alle info welkom,

Els elstveit@hotmail.com

• johnnyboy

hoi els,

In Schagen wonen diverse Epskampjes misschien telefoonboek?

Zeker weten dat je geluk hebt.

Groet Johnny boy

• Louise.

Hallo Els,

Het paar is 3x vermeld op geneanet maar zonder kinderen, je zou Informatie kunnen vragen aan contact persoon van de pagina.

Mogelijk zijn de namen wel bekent maar zijn de kinderen die jij zoekt nog in leven en dan worden ze vaak niet vermeld.

Groetjes Louise.

• jack.epskamp

Els,

Opa “Toon” Epskamp had 6 kinderen t.w. Toon, Arie, Jaap, Wim, Jan en Thea en nog een dochter vanuit een eerder huwelijk. Hoe zij heet weet ik niet.

De kinderen zijn inmiddels allemaal overleden, veel te jong trouwens.

Toon, Arie, Wim en Jan zijn in Bovenkerk blijven wonen, Thea woonde in Ouderkerk a/d Amstel.

De halfzuster is toendertijd verhuist naar Limburg, althans volgens mijn moeder, en heeft geen contact meer met haar halfbroers en zuster gehad.

Ikzelf ben een zoon van Wim, dus Antonius Epskamp is/was dus mijn Opa.

• Hetty Huisman

Hallo Els,

Ik ben Hetty(doopnaam Agatha Jantje)vernoemd naar mijn beide oma's.

Mijn moeder Jeanne van Leeuwen(doopnaam Adriana Anna),was het kind uit het eerste huwelijk

van oma Agaath.Thomas van Leeuwen,de vader van mijn moeder stierf door de Spaanse griep in 1918.

Het geboortejaar van mijn moeder.

Oma Agaath trouwde opnieuw met Anthonius Epskamp,zij kregen 6 kinderen,vijf jongens en 1 dochter.

De dochter heette Tanja en is getrouwd met Theo Swegler.Zij kregen 3(?)jongens en 1 meisje Yvonne

Swegler.Ik heb nog kontakt met Yvonne.De familie heeft altijd in Ouderkerk a/d Amstel gewoond.

Yvonne woont daar nog.Zij staat op face book.Zij heette eerst Yvonne Morits(is niet helemaal juist,ik ben de naam

vergeten)maar zij is nu aan het scheiden,maar staat op face book onder haar meisjesnaam.

Mijn moeder wilde wel kontakt later met haar halfbroers en zus,maar opa Toon hield dat tegen.Het boterde nooit

tussen mijn moeder en haar stiefvader.Met allemaal heeft zij later kontakt gehad en met haar zus Tanja een warm

en liefdevol kontakt tot dat Tanja overleed.Ik hoop,dat je hier wat aan hebt,je kunt mij mailen,als je meer wilt

weten..

• hans wijnstok

Fam. van Toon Epskamp waren mijn overburen, en woonden op st urbanuspark,2 Bovenkerk

Naam van zijn vrouw weet ik niet.

Ze hadden 4 kinderen: Pim1953, agatha1955, Ton 11-08-1956 en Jack.1960, voorzover ik weet

Later verhuisden ze naar de vierlingsbeeklaan, ergens in de # 50., misschien dat daar ook nog

kinderen geboren zijn, daarna niet meer met ze omgegaan…

Ton trouwde later met Rieneke/Rineke, zij was een aantal jaren een collega van mij, zij kwam uit de kwakel.

Met vriendelijke groet,

Hans Wijnstok

• hans Wijnstok

Fam. van Toon Epskamp waren mijn overburen, en woonden op st urbanuspark 2, Bovenkerk

Naam van zijn vrouw weet ik niet.

Ze hadden 4 kinderen: Pim1953, agatha1955, Ton 11-08-1856 en Jack.1960

Later verhuisden ze naar de vierlingsbeeklaan, ergens in de #50. Daarna niet meer met ze omgegaan.Misschien dat ze toen nog een paar kinderen kregen.

Ton trouwde later met Rieneke/Rineke Omtzigt, zij was een aantal jaren een collega van mij, zij kwam uit de kwakel.

vriendelijke groet,

hans wijnstok

• Rieneke

Beste Hans,

kun je onze personalia van het internet verwijderen in je post?

Ik vind het een risico omdat dit een openbaar forum is.

Vriendelijke groet, Rieneke