Montenij in DTB Maastricht ong.1730 ?

• Koos van Dijk

Wie komt er wel eens in het archief te Maastricht om daar van Baltus Montenij zijn geboorte/doop-datum en zijn ouders te zoeken. Hij is geboren te Maastricht, gehuwd te Brielle op 19-08-1749 met Jannetje Boogers (van den Boogert), die gedoopt is te Zwartewaal op 10-12-1730. Baltus is overleden/begraven op 10-12-1767 te Zwartewaal. Helaas is er geen leeftijd bekend.

Bijvoorbaat hartelijk dank!

Koos van Dijk te Hoogvliet (ten ZW van Rotterdam)

• Koos van Dijk

Ik ben bij toeval onverwachts in Maastricht geweest en heb zelf de gegevens gevonden!

• Henk Morien

Hallo Koos van Dijk,

Ik ben nieuwsgierig naar je bevindingen. Mijn tante, Elisabeth Martina Morien, huwde te Delft op 17 februari 1937 met Marinus Montenij. Vandaar mijn interesse naar de familie Montenij.

Met vriendelijke groeten,

Henk Morien

• Koos van Dijk

Hallo Henk,

Ik heb in de DTB-boeken van Maastricht de ouders en zes broers en zussen van Baltus (Balthasar) Montenij gevonden. Die heb ik inmiddels op m'n site staan. Zijn ouders zijn Joannis Montenij (Montene) en Maria Jansen.

Zie http://home.tiscali.nl/ieder/jvandijk .

Je tante Elisabeth Martina Morien heb ik er ook staan, maar haar huwelijksdatum niet. En de geboorteplaats en -datum van je oom en tante ook niet. Hun huwelijksdatum weet ik nu dus. Misschien heb je ook de huwelijksdata van de broers/zussen van je oom Marinus ? En eventueel verdere gegevens die ik niet heb? Via mijn site kan je ook rechtstreeks naar mij mailen.

Bijvoorbaat dank!

Groetjes,

Koos van Dijk

• Koos van Dijk

Sorry Henk,

Ik heb de huwelijksdatum van je oom en tante wél, en ook hun geboortedata (1906 en 1910). Maar omdat ik geen overlijdensdatum van je tante ingevuld heb staan worden die gegevens niet op de site gezet.

Gr., Koos