Van Vlerken-Bakermans te Hilversum

  • Marina

    Hallo,

    Wie kan mij helpen aan de overlijdens-gegevens of eventueel een kopie/scan van de bidprentjes van het echtpaar Van Vlerken-Bakermans.

    Het betreft hier Wilhelmus Hendrikus van Vlerken en Allegonda Bakermans

    Ze zijn beide overleden te Hilversum. Van Allegonda weet ik dat ze daar ook begraven is. Ik vermoed dat haar man ook daar begraven is.

    Ze zijn beide overleden na 1943.

    groetjes

    marina

  • F.J.J. de Gooijer

    Geen familie van het gezin Van Vlerken uit Naarden?

  • Marina

    Hallo F.J.J. de Gooijer,

    Bedankt voor je reaktie.

    Of het ook familie is van de familie v.Vlerken uit Naarden? Ik zou het niet weten.

    Ik heb geen idee of dit echtpaar nog kinderen heeft gekregen?

    Als ik een overlijdensdatum heb, dan kan ik een persoonkaart opvragen, toch??? Vandaar mijn oproepje.

    groetjes

    marina

  • Han Lijster

    Marina,

    Een persoonskaart kun je ook opvragen als je geen exacte overlijdensdatum weet.

    Je moet dan wel alle andere gegevens zoals naam partner en wanneer geboren weten.

    dus eigenlijk zoveel mogelijk bekende gegevens, dan komen ze er bij het CBG wel uit.

    Succes,

    Han Lijster

  • Marina

    Hallo Han,

    Bedankt voor je antwoord.

    Ik dacht altijd dat de overlijdensplaats/datum bekend moesten zijn.

    De geboortedatums en plaatsen zijn bekend bij mij. Ik ga het dus maar eens proberen bij het CBG.

    groetjes

    Marina

  • Mark

    Hallo Marina,

    Je bericht is alweer zo'n 10 jaar oud, maar ik zou toch graag even willen reageren. Ik hoop dat je het nog leest. Vorige week is mijn vader overleden (Rob van Vlerken), een zoon van het echtpaar van Vlerken-Bakermans. Uit mijn nieuwsgierigheid over de ouders van mijn vader kwam ik jou bericht tegen. Ik kan je aan meer informatie over deze familie helpen. Heel misschien kan ik ook aan bidprentjes komen, maar daarvoor zou ik heel diep moeten graven in het archief.

    Willem van Vlerken en Allegonda Bakermans hadden 3 kinderen; Peter, Marlies en Rob. Alledrie zijn inmiddels helaas te vroeg overleden. Allegonda is overleden rond 1968, Willem is een tijd daarna hertrouwd. Willem is, gok ik, overleden rond 1997.

    Ik zou graag met je in contact willen komen, want ik kan je van best wat informatie voorzien. Ook ben ik heel benieuwd naar jouw vondsten over mijn familie! Je kunt me bereiken op vanvlerken@gmail.com

    Groeten,

    Mark van Vlerken

  • Wilma

    Mark

    Hallo Marina,

    Je bericht is alweer zo'n 10 jaar oud, maar ik zou toch graag even willen reageren. Ik hoop dat je het nog leest. Vorige week is mijn vader overleden (Rob van Vlerken), een zoon van het echtpaar van Vlerken-Bakermans. Uit mijn nieuwsgierigheid over de ouders van mijn vader kwam ik jou bericht tegen. Ik kan je aan meer informatie over deze familie helpen. Heel misschien kan ik ook aan bidprentjes komen, maar daarvoor zou ik heel diep moeten graven in het archief.

    Willem van Vlerken en Allegonda Bakermans hadden 3 kinderen; Peter, Marlies en Rob. Alledrie zijn inmiddels helaas te vroeg overleden. Allegonda is overleden rond 1968, Willem is een tijd daarna hertrouwd. Willem is, gok ik, overleden rond 1997.

    Ik zou graag met je in contact willen komen, want ik kan je van best wat informatie voorzien. Ook ben ik heel benieuwd naar jouw vondsten over mijn familie! Je kunt me bereiken op vanvlerken@gmail.com

    Groeten,

    Mark van Vlerken

    Dag Mark,

    Wij kennen elkaar niet daarom stel ik mij even voor; mijn naam is Wilma Ganzeman en ben jarenlang het overbuurmeisje geweest van jouw vader en zijn ouders met Peter en Marlies. Wij/zij woonden op de van Kretschmar van Veenlaan in Hilversum.

    Enorm geschrokken ben ik van jouw bericht dat je vader is overleden, maar óók Marlies en Peter zijn niet meer onder ons. 

    Ik herinner jouw vader, zijn ouders, Marlies & Peter nog heel goed. Ontzettende lieve mensen.

    Jouw tante Marlies kwam met enige regelmaat bij ons over de vloer; vrolijk, lief, hartelijk, belangstellend.

    Met Peter was er minder contact. Ik denk dat de pubertijd daarin een rol speelde. Met jouw vader was er meer contact omdat we, samen met andere kinderen, buiten speelde.

    Jouw oma is volgens mijn herinnering in 1970 overleden en in Hilversum begraven op de RK St Barbarabegraafplaats, ook in Hilversum.

    Ik heb nog veel meer herinneringen, maar laat het hier even bij.

    Mijn naam is Wilma Ganzeman

    email: wganzeman@solcon.nl